XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (24 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • uwotmeight

    Dat is wel chill :roflol:

    Heb je hem toevallig ook nog een handje geholpen? (zou ikwel doen voor een millie)
     
    uwotmeight

    Dat is wel chill :roflol:

    Heb je hem toevallig ook nog een handje geholpen? (zou ikwel doen voor een millie)

    :o t is best wel sad als je vanaf je 15e een ruggenmerg ontsteking krijgt

    De dokter had hem geholpen overigens, srs.
     
    Met die ruggenmergontsteking?

    Wat een lul..

    Hoe is zon kind op zn 15e al zo rijk dan?
     
    Met die ruggenmergontsteking?

    Wat een lul..

    Hoe is zon kind op zn 15e al zo rijk dan?

    Zijn ouders waren rijk, ma overleden toen hij jong was en zijn pa is toen compleet ontspoord en later zelfmoord gepleegd. Bedrijf van zijn ouders was verkocht en geld had hij gekregen. Hij was net 18 toen hij overleed vandaar dat het niet automatisch door ging naar zijn familie maar hij zelf kon beslissen waar het heen ging.

    De nederlandse staat heeft nog wel even bijna de helft mee genomen :roflol:
     
    Maar die naaien je in elk gat wat je hebt, dat is niets nieuws :roflol:

    Nee klopt :roflol:

    Ach de ironie is wel dat de paupers allemaal geld van de staat krijgen, de middenklasse dik belasting loopt te betalen en de rijken genoeg geld hebben om belasting te ontduiken :o
     
    Vergelijkings foto gemaakt met een jaar geleden, 12 kg zwaarder en fotos lijken het zelfde :roflol:
     
    Ze lijken imo vrijwel hetzelfde wat betreft vet, wat betreft massa zie ik wel verschil.
     
    kom net een seconde of 10 later aan als een random kerel aan de fietsenrekken voor mijn gebouw, sluit mn fiets, staat kerel de deur open te houden zodat ik niet zou moeten wachten op de lift, was gewoon bijna 30 seconden aan het wachten op mij.
    Faith in humanity restored.
     
    kom net een seconde of 10 later aan als een random kerel aan de fietsenrekken voor mijn gebouw, sluit mn fiets, staat kerel de deur open te houden zodat ik niet zou moeten wachten op de lift, was gewoon bijna 30 seconden aan het wachten op mij.
    Faith in humanity restored.
    Je hebt hem toch een BJ gegeven als dank?
     
    kom net een seconde of 10 later aan als een random kerel aan de fietsenrekken voor mijn gebouw, sluit mn fiets, staat kerel de deur open te houden zodat ik niet zou moeten wachten op de lift, was gewoon bijna 30 seconden aan het wachten op mij.
    Faith in humanity restored.

    Inb4 morgen bos rozen voor je deur
     
    Back
    Naar boven