Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • vandaag voor het eerst geproefd van het moderatorschap.
     
    Vandaag voor het eerst iemand zo hard gepest dat hij z'n log moest sluiten.
     
    Hard gelachen om een slechte openingszin in de sportschool.

    Zat tussen mn setjes door mn gewicht in te vvoeren op mn telefoon. Naast me zat een vent ook telkens tussendoor op zn telefoon. Zegt ie ineens tegen me: ja ik zit de hele tijd op whatsapp om te kijken of ik al een appje van je heb. Moest er wel hard om lachen.

    Niet dat mijn hele ego afhangt van onbekenden maar was toch wel ff leuk momentje.
     
    Hard gelachen om een slechte openingszin in de sportschool.

    Zat tussen mn setjes door mn gewicht in te vvoeren op mn telefoon. Naast me zat een vent ook telkens tussendoor op zn telefoon. Zegt ie ineens tegen me: ja ik zit de hele tijd op whatsapp om te kijken of ik al een appje van je heb. Moest er wel hard om lachen.

    Niet dat mijn hele ego afhangt van onbekenden maar was toch wel ff leuk momentje.

    Als iemand op de DBB meet dat zou zeggen..
     
    als ik een mcbeauty was dan was ik een mcchicken
     
    als wij twee eekhoorns waren, mag ik dan mijn eikel in jou holletje bewaren?

    of

    als wij twee eekhoorns waren, mag ik dan mijn eikel in jou wangetje stoppen
     
    Hoe verzinnen jullie die kansloze openingszinnen?? :roflol: oké ze zijn grappig, maar scoor je er ook daadwerkelijk mee??
     
    Hard gelachen om een slechte openingszin in de sportschool.

    Zat tussen mn setjes door mn gewicht in te vvoeren op mn telefoon. Naast me zat een vent ook telkens tussendoor op zn telefoon. Zegt ie ineens tegen me: ja ik zit de hele tijd op whatsapp om te kijken of ik al een appje van je heb. Moest er wel hard om lachen.

    Niet dat mijn hele ego afhangt van onbekenden maar was toch wel ff leuk momentje.

    Wel balen dat ik je nummer niet kreeg zeg...
     
    Hoe verzinnen jullie die kansloze openingszinnen?? :roflol: oké ze zijn grappig, maar scoor je er ook daadwerkelijk mee??

    ik heb laatst gescoord met, als ik een piraat was en jij een schat, dan was ik op zoek naar jou

    srs



    srs




    en het is al zeer zeldzaam dat ik scoor :fa:
     
    Hoe verzinnen jullie die kansloze openingszinnen?? :roflol: oké ze zijn grappig, maar scoor je er ook daadwerkelijk mee??

    gewoon beetje brainstormen met vrienden :roflol:

    Vaak breek je het ijs wel meteen met zon zin.
     
    ik heb laatst gescoord met, als ik een piraat was en jij een schat, dan was ik op zoek naar jou

    srs

    srs

    en het is al zeer zeldzaam dat ik scoor :fa:
    tssss diaephi jij was toch DÉ pua-master.
    :D
    gewoon beetje brainstormen met vrienden :roflol:
    Vaak breek je het ijs wel meteen met zon zin.
    Srsly? Ik had je neus gebroken als je met zo'n zin aankwam.
     
    Is die gast een troll of is hij echt zo

    Net wiskunde geoefend voor de toets morgen, op een paar gevallen na ging alles perfect. Minimaal een 8 of het wordt tafels smijten

    Vandaag gehad, en ik heb minimaal een 8.5:D

    Alles goed, 1 vraag was ik niet zeker over. Zonder die punten 28 van de 33 punten :rolleyes:
     
    tssss diaephi jij was toch DÉ pua-master.
    :D

    Srsly? Ik had je neus gebroken als je met zo'n zin aankwam.

    we hadden et ook over tinder, en niet over in real life :P
     
    Back
    Naar boven