XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

i mean it not lomp but eh that's not the meaning about it eh

:roflol:
 
i mean it not lomp but eh that's not the meaning about it eh

:roflol:

Denk jij ook bij die ene met bril dat hij elk moment uit de kast kan komen en het programma gaat verlaten met een man?
 
vind het echt ****ing awkward om te zien hoe ze zich compleet voor schut zetten en die maffe oostblokkers maar ja knikken

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Denk jij ook bij die ene met bril dat hij elk moment uit de kast kan komen en het programma gaat verlaten met een man?

zit er dik in ja :')
 
Morgen weer trainen :D

tumblr_inline_mwbsmkY2Rh1s1lcat.gif
 
Laatst bewerkt:
I think about you with every rep I make <3 Hell93 <3



lol
 
Jason die lekker mensjes aan het vermoorden is
Ja, dat is ook altijd leuk om te kijken. Ik ging vroeger als klein kind vaak op de trap zitten om (lang) na mijn bedtijd nog tv te kunnen kijken, zonder dat mijn ouders het doorhadden. Ik had ook een schriftje gemaakt met welke treden "krak" deden. Tja, en toen kwam Nightmare on Elmstreet op tv en toen was de lol eraf.:roflol:
 
Ja, dat is ook altijd leuk om te kijken. Ik ging vroeger als klein kind vaak op de trap zitten om (lang) na mijn bedtijd nog tv te kunnen kijken, zonder dat mijn ouders het doorhadden. Ik had ook een schriftje gemaakt met welke treden "krak" deden. Tja, en toen kwam Nightmare on Elmstreet op tv en toen was de lol eraf.:roflol:

Dit, zo dit :roflol:

m.u.v. schrift, weet niet hoe groot je huis is, maar dat ken je toch wel onthouden ???
 
Ja, dat is ook altijd leuk om te kijken. Ik ging vroeger als klein kind vaak op de trap zitten om (lang) na mijn bedtijd nog tv te kunnen kijken, zonder dat mijn ouders het doorhadden. Ik had ook een schriftje gemaakt met welke treden "krak" deden. Tja, en toen kwam Nightmare on Elmstreet op tv en toen was de lol eraf.:roflol:

ik snap niet hoe je tv kan kijken door op de trap te gaan zitten?
 
[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven