Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (20 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik ken meer mensen die een uur pauze hebben hoor :o Die blijven echt niet langer op werk :p
 
achja als je zomaar een uur pauze kan nemen zal je werk wss niet zo superbelangrijk zijn dat er ook maar iemand een **** om geeft
 
achja als je zomaar een uur pauze kan nemen zal je werk wss niet zo superbelangrijk zijn dat er ook maar iemand een **** om geeft

ik gok een ambtenaar
 
achja als je zomaar een uur pauze kan nemen zal je werk wss niet zo superbelangrijk zijn dat er ook maar iemand een **** om geeft

Als je goed nadenkt heeft bijna iedereen een uur pauze, alleen de meeste verdelen het in 2x een kwartier en 1x een half uur.

Het kan ook zijn dat je werk zo zwaar is dat een uur rust echt wel nodig is.
 
Het kan ook zo zijn dat je weer te ver aan het dooranalyseren bent.
 
Dat moment wanneer je met een bakje kwark de kantine komt binnen lopen, en je op de achtergrond mensen hoort smoezen '' Maar kwark moet je toch voor het slapen eten '' :D

Volgens mij heb ik dat jou ook verteld tijdens de begeleiding...
Nu alweer vergeten ?
 
Als je goed nadenkt heeft bijna iedereen een uur pauze, alleen de meeste verdelen het in 2x een kwartier en 1x een half uur.

Het kan ook zijn dat je werk zo zwaar is dat een uur rust echt wel nodig is
.

:roflol: mijn vader is freelance opzichter/leidinggevende in de wegenbouw en de enige die in die sector een uur lang pauze nemen zijn de ambtenaren op kantoor :roflol:. veel fysiek zwaardere beroepen dan bouwvakker zijn er niet echt.
 
Ik zeg niet dat als je een zware baan hebt, je dan een uur pauze hebt he.........
 
als jij een uur pauze nodig hebt omdat je werk te zwaar voor je is word je (terecht) ontslagen
 
:roflol: Op dbb is alles, maar dan ook echt alles, voer voor discussie....
 
:roflol: Op dbb is alles, maar dan ook echt alles, voer voor discussie....

En het stomme is, dat ik alleen aangeef dat er meerdere redenen kunnen zijn voor een uur pauze.
Helaas gelooft niet iedereen dat en moet er per se een reactie tegen zijn.
 
Echt belachelijk inerdaad :roflol:. Alsof ****ing hoge functie op kantoor geen uur pauze zou kunnen houden :roflol: Alsjeblieft zeg.
 
waarom pauze? Echte bikkels moeten gwn 16 uur werken en 8 uur slapen.
 
jij quote mij toch eerst of niet dan?
 
jij quote mij toch eerst of niet dan?

Ja, maar het was geen uitnodiging om te discussiëren. Als ik zeg: ''het kan ook zo zijn dat'' bedoel ik: er zijn meerdere redenen waarom iemand wel of niet een uur pauze neemt.
Je hoeft dan niet met voorbeelden te gaan gooien waaruit je laat blijken dat ik gelijk heb..:rolleyes:
 
Back
Naar boven