XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • hoe kom jij in hemelsnaam aan zoveel karma :scratch:

    Angelus is echt zon karmasletje, maar zie jou toch niet zoveel rare dingen doen

    jij hebt echt geen idee:roflol:

    euphorea, arnodsi,... al de mensen die bovenaan de lijst staan zijn daar gekomen door bij de invoering vh systeem massaal aan kvk te doen in het nachtcafé terwijl ik 99% van mijn karma heb verdiend door kwaliteitsposts;)

    (vraag voor de lol maar eens een printscrn van de laatste pagina van hun ontvangen karma :))
     
    max 250 gezien je nog level 6 bent en level 7 3500 is, ik geef het een maandje voordat ik je heb:kiss:
    :angstig:
    hoe kom jij in hemelsnaam aan zoveel karma :scratch:

    Angelus is echt zon karmasletje, maar zie jou toch niet zoveel rare dingen doen
    Ik deel mijn kennis over bodybuilding graag met leden van dbb, dit wordt gewaardeerd door velen en ze uiten deze waardering d.m.v. karma.
    jij hebt echt geen idee:roflol:

    euphorea, arnodsi,... al de mensen die bovenaan de lijst staan zijn daar gekomen door bij de invoering vh systeem massaal aan kvk te doen in het nachtcafé terwijl ik 99% van mijn karma heb verdiend door kwaliteitsposts;)

    (vraag voor de lol maar eens een printscrn van de laatste pagina van hun ontvangen karma :))

    Koekjes Voor Kinderen?!
     
    Waar is die karma ranglijst? Hoe kan ik die vinden?

    Karma ofc :D

    community (naast gebruikercp) -> ledenlijst -> sorteren op karma

    ---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

    Koekjes Voor Kinderen?!

    jij weet goed genoeg wat kvk is jij vieze kvk hond:mad: in een rechtvaardige wereld stond ik op nr 1 en was ik buffer dan heel dbb:mad:
     
    Vind al dat zelf promoten zo onprofessioneel overkomen. Al die loze beloftes overal...
    Op onderstaande nieuwsletter viel het nog mee maar als je dan ziet wat ze op B&F zetten...

    2vwflw9.jpg
    Lol at epo-drol en cocao-drol, klinkt als een hoop stront in een potje :roflol:

    Trouwens loze ongefundeerde beloftes maken, iets met oplichting xD
     
    Neenee, ook al wordt het afgeraden aan sporters die op doping getest worden, toch zitten er geen verboden middelen in!

    V) Bevat UNSTOPPABLE™ doping?
    A) Absoluut niet! UNSTOPPABLE™ bevat geen enkel ingrediënt welke op de dopinglijst staat. Toch raden wij sporters die op doping gecontroleerd worden het gebruik van UNSTOPPABLE™ af vanwege de extreem krachtige werking. Controleer altijd eerst bij je eigen bond alvorens je met een supplement begint. Gebruik van UNSTOPPABLE™ is altijd voor eigen risico.

    Lol wat moet ik hier nu uit opmaken?
    De kans bestaat dat ik (ivm voetbal) op doping gecontroleerd word, kan toch niet dat ik positief zou testen door een pre workout?
     
    V) Bevat UNSTOPPABLE™ doping?
    A) Absoluut niet! UNSTOPPABLE™ bevat geen enkel ingrediënt welke op de dopinglijst staat. Toch raden wij sporters die op doping gecontroleerd worden het gebruik van UNSTOPPABLE™ af vanwege de extreem krachtige werking. Controleer altijd eerst bij je eigen bond alvorens je met een supplement begint. Gebruik van UNSTOPPABLE™ is altijd voor eigen risico.

    Lol wat moet ik hier nu uit opmaken?
    De kans bestaat dat ik (ivm voetbal) op doping gecontroleerd word, kan toch niet dat ik positief zou testen door een pre workout?

    zit maar 1 ding op...meteen stoppen met voetbal
     
    die 13 euro die je voor een wedstrijd bij de zondag amateurs krijgt is niet iets om over op te scheppen :rolleyes:
     
    die 13 euro die je voor een wedstrijd bij de zondag amateurs krijgt is niet iets om over op te scheppen :rolleyes:

    :roflol:
    Zijn er srs mensen die 13 euro per wedstrijd verdienen? Maat van me speelt in 4e klasse (België) en is maar tweede keeper, hij krijgt 400 euro als ze winnen. Om maar te zeggen zelf als je niet op niveau speelt verdien je er wel wat aan !
     
    [Link niet meer beschikbaar]

    1:13 - 1:40 :roflol::roflol::roflol::roflol:
     
    Back
    Naar boven