Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mailtje van Tom Venuto gehad :D
     
    GetXXL z'n begrippenlijst. Elke keer als ik op die thread klik zitten er weer nieuwe begrippen tussen :roflol:
     
    Kzie mein neger obama zijn choppertjes vliegen (ik woon 26 hoog in den haag xD). Je ziet er 1 steeds om de andere heen cirkelen.
     
    Kzie mein neger obama zijn choppertjes vliegen (ik woon 26 hoog in den haag xD). Je ziet er 1 steeds om de andere heen cirkelen.

    Da Vinci of het Strijkijzer?

    Zie die heli's overigens ook vanaf hier, ook al is die nu even uit het zicht.
     
    Da Vinci of het Strijkijzer?

    Zie die heli's overigens ook vanaf hier, ook al is die nu even uit het zicht.

    Eric, maak eens een foto met één van je supersonische camera´s dan.
     
    Da Vinci of het Strijkijzer?

    Zie die heli's overigens ook vanaf hier, ook al is die nu even uit het zicht.

    Strijkijzer :D
    Dit kan ik ook zien vanuit mijn huis:
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
    Ik kijk zeg maar uit op de zee, ik kan bijv het boorplatform in de zee ook zien
     
    Eric, maak eens een foto met één van je supersonische camera´s dan.

    Had vandaag geen tijd, was anders wel even gaan kijken bij het World Forum.
     
    Mijn uitzicht op den haag
    3531gnc.jpg

    u mirin dbb?:o
     
    Heb je nu zulke vieze ramen, of is dat door je telefoon? :roflol:


    Wel mooi ja :)

    Een combinatie van de twee, een gebouw van 43 hoog wordt natuurlijk niet elke week schoongemaakt door de plaatselijke glazenwasser :roflol:.

    ---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

    Obama gaat weer terug met zijn choppertjes zie ik net toevallig :p
     
    Mijn uitzicht op den haag
    3531gnc.jpg

    u mirin dbb?:o

    Als je wat verder naar links panned zie je mijn geboortehuis :D Staat er nu net niet op. Hofwijckplein 1.
     
    Als je wat verder naar links panned zie je mijn geboortehuis :D Staat er nu net niet op. Hofwijckplein 1.

    nu ben je ****ed als marcel3000 ooit een tijdmachine weet te bemachtigen.
     
    Back
    Naar boven