Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vanavond staat rug op het menu.
     
    Constant dezelfde leden lastigvallen in topics valt onder stalken. Marcel dacht dat ik MissNuke een voorkeursbehandeling gaf maar mij boeit het niet wie er wordt lastiggevallen. Leden die stelselmatig het leven zuur maken van andere leden hebben hier gewoon weinig te zoeken.

    Wordt natuurlijk anders als het wederzijds getroll betreft, ook al kan je daarvoor ook tegen een kaart op lopen als het getroll wat minder subtiel is.

    waarom hebben de leden die mij jaren constant hebben zitten bashen dan geen ban gekregen:mad: (santino88, switch,..)
     
    waarom hebben de leden die mij jaren constant hebben zitten bashen dan geen ban gekregen:mad: (santino88, switch,..)


    Omdat jij een troll bent.
     
    Maar goed, wat maakt mijn dag. Nou, ik heb met voorbedachte rade een hele slechte film gehuurd. En die ga ik vanavond kijken, alleen om te zeggen "this sucks". Ik geloof dat dit de 9e Hellraiser is. Ik heb ze verder allemaal al gezien: Deel 1 t/m 4, inferno, hellseeker, deaders, hellworld, en nu deze.
    http://www.youtube.com/watch?v=orWK-QlPSfg
     
    hey trench wrm heb je me van facebook afgegooid :(
     
    46'' samsung smart TV opgehaald, kan niet wachten op championsleague
     
    Hij geeft toch gewoon uitleg op een opmerking/vraag van jou?

    Ja en ik geef er toch weer een reactie op?

    ---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

    Constant dezelfde leden lastigvallen in topics valt onder stalken. Marcel dacht dat ik MissNuke een voorkeursbehandeling gaf maar mij boeit het niet wie er wordt lastiggevallen. Leden die stelselmatig het leven zuur maken van andere leden hebben hier gewoon weinig te zoeken.

    Wordt natuurlijk anders als het wederzijds getroll betreft, ook al kan je daarvoor ook tegen een kaart op lopen als het getroll wat minder subtiel is.

    Snap niet zo goed waarom je niet gewoon kan toegeven dat je missnuke wat hoger had zitten dan anderen. Heel menselijk hoor om iemand aardiger te vinden dan een ander.

    ---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

    Constant dezelfde leden lastigvallen in topics valt onder stalken. Marcel dacht dat ik MissNuke een voorkeursbehandeling gaf maar mij boeit het niet wie er wordt lastiggevallen. Leden die stelselmatig het leven zuur maken van andere leden hebben hier gewoon weinig te zoeken.

    Wordt natuurlijk anders als het wederzijds getroll betreft, ook al kan je daarvoor ook tegen een kaart op lopen als het getroll wat minder subtiel is.

    Snap niet zo goed waarom je niet gewoon kan toegeven dat je missnuke wat hoger had zitten dan anderen. Heel menselijk hoor om iemand aardiger te vinden dan een ander.
     
    Snap niet zo goed waarom je niet gewoon kan toegeven dat je missnuke wat hoger had zitten dan anderen. Heel menselijk hoor om iemand aardiger te vinden dan een ander.


    Totaal niet eigenlijk, weet ook niet waarom bij jou (of Marcel) die indruk ooit is ontstaan. Kleutergedrag in de vorm van bashen richting leden levert gewoon kaarten op.
     
    Was die Marcel echt een vent van in de 40? Daarom wou hij nooit op foto's op die meets.
     
    Back
    Naar boven