XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hij heeft gewoon gelijk, missnuke was fukking irritan maar marcel zat ook echt constant te zeiken. Verdiende loon

    en nu zijn ze dus samen ofhoe?

    ---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

    Ik heb wel meer verhalen gehoord over dat missnuke maar op de report knop hoefde te drukken en jij stond al vooraan om kaarten uit te delen.

    pls, is ook met hell
    en bijna alle vrouwelijke leden trouwens :roflol: 90% van mijn kaarten zijn door vrouwen
     
    doos geopend , tv geinstalleerd

    tv aan: 4 dikke barsten en allemaal witte vlekken.

    kan morgen zo weer terug :@
    huh, als je de doos opent zie je barsten toch gelijk? Waarom zou je em dan nog installeren???
     
    gaan winkelen in de colruyt kar vol eten :lekker:

    kom ik thuis zit op fb prive berichtje was jij in de colruyt was niet zeker dat jij het was je bent precies veel breder geworden, ben je terug veel aant trainen? ja dat streelde wel even men ego kan ik je vertellen
    zeker als het een vrij lekker blondje is
     
    had geen partner voor een project dat met 2 personen gemaakt moest worden dus had ik op de facebookgroep van onze richting iemand gezocht, blijkt dat die kerel insane hard werkt en maar minimale inspanning van mij verwacht (bv hadden afgesproken om zondag op facebook hele dag te werken aan een deel vh project, had hij het zaterdag al in zn eentje gemaakt:roflol:)

    beste partner ooit:roflol:
     
    [Link niet meer beschikbaar]
     
    Koptelefoon was kapot, kwam geen geluid meer uit rechter speaker, alleen heeelll soms als ik met het draad liep rond te draaien. Bestguess: draadbreuk.

    Opengeschroefd, draadjes losgetrokken uit soldeertin, draad opengesneden en op de gok stuk afgesneden, gestript, vork verhit met gaspit, tin gesmolten, gestripte draad erin > werkt weer! Mechanic skill +10. Heeft me paar tientjes bespaard :D
     
    Back
    Naar boven