Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Haha ik weet niet wat voor tuin dat is. Als er tegels enz. liggen dan lijkt een kip mij niet zo'n goed idee. Die beesten schijten alles onder.

    Cavia's zijn ook wel beesten welke wel zorg nodig hebben, onderkomen verschonen etc.. Ook kunnen die beesten slecht tegen alleen zijn, dus zou je meteen weer 2 van die dingen moeten kopen.

    Das dus wel een ****t up cadeau:roflol:
     
    Haha ik weet niet wat voor tuin dat is. Als er tegels enz. liggen dan lijkt een kip mij niet zo'n goed idee. Die beesten schijten alles onder.

    Cavia's zijn ook wel beesten welke wel zorg nodig hebben, onderkomen verschonen etc.. Ook kunnen die beesten slecht tegen alleen zijn, dus zou je meteen weer 2 van die dingen moeten kopen.

    Das dus wel een ****t up cadeau:roflol:

    Ja het moet ook een beetje een ****ed up cadeau zijn :roflol: Misschien wel een slim idee om inderdaad 2 Cavia's te kopen mannetje en een vrouwtje lijkt me wel zo leuk dan, die beesten zijn toch maar paar euro. Ze hebben volgens mij gras in de tuin en ook wat tegels, dus lijkt me ideaal voor de kippen. Ik denk dat ze de kippen en cavia wel houden.
     
    ehx2f5.jpg


    Nooit geroken..

    Geen idee, kan er niet bij met m'n neus :p

    check efukt topic en zoek de zin die ik net typte:o
     
    ben je kippig ofso goos, 46'' samsung smart TV zegtie in zijn post???

    ja, maar wist je dat tv's een bepaald typenummer hebben? zo heeft die van mij het typenummer UE32D5000, daarmee kan je precies zien welke tv je bedoelt en kan je opzoeken wat de specificaties + prijs zijn. er zijn namelijk meer ''46 inch smart tv's'' van samsung.
     
    vandaag te horen gekregen dat er vanaf de 4e van april geen werk meer is voor mij :)
     
    mijn baard en borsthaar komen bijna met elkaar in aanraking :)
     
    5x3x72,5 Paused MP(zonder belt) @ 88kg bw.

    Pr op 100kg bw was 1x90(zonder belt).

    Gaat niet slecht dus.

    Voor een crossfitter
     
    Trickster z'n seminar topic verwijderd, heeft wel heel flink gebackfired :roflol:
     
    Back
    Naar boven