Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (49 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • weet er iemand hoe je bij statistiek dat ook al weer in een woorden zegt wnn je een nulhypothese verwerpt omdat de p-waarde kleiner is dan het significantieniveau waar je op test?

    "we verwerpen de hypothese binnen het 1% significantieniveau.." oid:dunno:
     
    weet er iemand hoe je bij statistiek dat ook al weer in een woorden zegt wnn je een nulhypothese verwerpt omdat de p-waarde kleiner is dan het significantieniveau waar je op test?

    "we verwerpen de hypothese binnen het 1% significantieniveau.." oid:dunno:

    je zegt dan toch dat het resultaat (p = 0,n) niet statistisch significant is bevonden of niet? ???
     
    je zegt dan toch dat het resultaat (p = 0,n) niet statistisch significant is bevonden of niet? ???

    juist wel toch? De pwaarde is lager dan het significantieniveau, dus nulhypothese verwerpen en nieuwe hypothese aannemen. In andere woorden; de kans dat je resultaat het gevolg van toeval is, is kleiner dan het vooraf afgesproken significantieniveau.
     
    weet er iemand hoe je bij statistiek dat ook al weer in een woorden zegt wnn je een nulhypothese verwerpt omdat de p-waarde kleiner is dan het significantieniveau waar je op test?

    "we verwerpen de hypothese binnen het 1% significantieniveau.." oid:dunno:
    Het significantieniveau was kleiner dan de gestelde alfa-waarde en dus verwerpen wij de nulhypothese..?

    Geef eens wat meer context, normaal zeg je gewoon dat blabla bereikte statistische significantie (P waarde).
     
    Het significantieniveau was kleiner dan de gestelde alfa-waarde en dus verwerpen wij de nulhypothese..?

    Geef eens wat meer context, normaal zeg je gewoon dat blabla bereikte statistische significantie (P waarde).

    moest nagaan of gegevens uit een normale verdeling komen (lees: mbv software qqplot opstellen en shapiro wilk test uitvoeren)
     
    moest nagaan of gegevens uit een normale verdeling komen (lees: mbv software qqplot opstellen en shapiro wilk test uitvoeren)
    We testten de dataset met een Shapiro-Wilk test en concluderen dat de dataset niet afkomstig is van een normale distributie (P waarde).
     
    voel me echt bloated as ****. perfect voor mijn laatste dagje smolov jr vanavond.
     
    Nieuwe bank :thumbs:

    106c0f8.jpg
     
    Is dat niet het zelfde?

    nee, mijn vader heeft een motor waar ik af en toe op mag rijden, ik zeg niet 'onze motor'. Mijn nonkel heeft een vakantiehuisje op de canarische eilanden waar ik zo vaak mag gaan logeren als ik wil, ik zeg ook niet 'ons vakantiehuisje':roflol:
     
    Back
    Naar boven