AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Hij is gelukkig echt natty :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"in het kader van..."

memes-meme-pictures-Favim.com-999669.jpg
 
Waardeloze squats.
 
Gisteren even flink gedwarfd door Jaco de bruyn :(

wel leuk dat tie mijn foto met hem op facebook heeft gezet :D

Jay cutler en jef seid etc liepen ook rond op de FIBO, maar daar stonden zulke lange rijen dat ik niet eens ben wezen kijken, heb alleen een glimp van ze opgevangen
 
Gisteren even flink gedwarfd door Jaco de bruyn :(

wel leuk dat tie mijn foto met hem op facebook heeft gezet :D

Jay cutler en jef seid etc liepen ook rond op de FIBO, maar daar stonden zulke lange rijen dat ik niet eens ben wezen kijken, heb alleen een glimp van ze opgevangen

Zelf ook foto's ?>
posten man :D:cool:
 
Zelf ook foto's ?>
posten man :D:cool:

wil best posten, maar dan komen de dbb detectives weer... aangezien me volledige naam erbij staat heb ik daar geen zin in.
 
wil best posten, maar dan komen de dbb detectives weer... aangezien me volledige naam erbij staat heb ik daar geen zin in.

OO ja nee laat maar maat..(ik weet precies hoe dat gaat).
er komen er toch vast wel een paar voorbij ;)
 
OO ja nee laat maar maat..(ik weet precies hoe dat gaat).
er komen er toch vast wel een paar voorbij ;)

quality is ****ed maar heb je gestuurd in karma :)
 
wil best posten, maar dan komen de dbb detectives weer... aangezien me volledige naam erbij staat heb ik daar geen zin in.

Heb die foto van je gevonden, hoef je nou geen detective voor te zijn :roflol:
 
dat dacht ik al ja :roflol:

staat als 1ste foto
 
Na lang zoeken heb ik (misschien) eindelijk een appartement gevonden dat voldoet aan al m'n eisen. Morgen ga ik het bezoeken. :)
 
Na lang zoeken heb ik (misschien) eindelijk een appartement gevonden dat voldoet aan al m'n eisen. Morgen ga ik het bezoeken. :)

Hoe lang moet je zitten en wat heb je uitgevreten?
 
Als ik elke keer dat ik te horen krijg dat ik op Gareth Bale lijk een auto zou krijgen had ik nu een file.



??????
 
Back
Naar boven