AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (51 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Oh hey Ray bedankt voor je interesse! en ik wil zelf mijn gewicht naar beneden krijgen en mijn overtollig vet in spier om zetten en mij zo gezond en fit mogelijk te voelen alleen.. is het gewicht/lengte/vetpercentage 100% betrouwbaar want ik ben zelf altijd stevig geweest das mijn bouw en heb nog een klein buikje en heupen (geen handen vol het is meer vingers) maar ben nog 110kg met 1m 86 en als ik sommigen hier zien die lijken wel 150 kg aan spieren maar wegen vaak 90 kilo .. snap er niks van

    ---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------



    xD!

    Hahaha welkom !
     
    hoi, wat zijn je doelen?

    Groenten,

    RayRay

    Hey Ray, wat aardig van jou dat je gelijk op deze nieuwkomer reageert en benieuwd bent naar zijn doelen. Ik hoop dat je hem kan helpen.
     
    Hahaha welkom !

    Dank je Chris voor de eerste welkom en ik heb jou blog even snel bekeken en Gz! je ziet er goed en fit uit en ben blij dat je bijgekomen bent ^^ maar ik moet gewicht .. um misschien 95 kg als gewicht dit jaar ?
     
    Dank je Chris voor de eerste welkom en ik heb jou blog even snel bekeken en Gz! je ziet er goed en fit uit en ben blij dat je bijgekomen bent ^^ maar ik moet gewicht .. um misschien 95 kg als gewicht dit jaar ?

    :roflol::roflol::roflol::treuren::roflol::roflol::roflol:
    Die gast traint niet dus beter kijk je naar een ander..........
     
    Ah sorry Mike dan ?

    Miko maakte een grapje door een andere naam neer te zetten.
    Ray moet je compleet negeren, die praat onzin en kan je niet vertrouwen. Succes met je doelen!!
     
    Mike maakte een grapje door een andere naam neer te zetten.
    Ray moet je compleet negeren, die praat onzin en kan je niet vertrouwen. Succes met je doelen!!

    Doe es normaal tegen ray, zoals je aan z'n karma kan zien heeft hij veel meer informatieve posts gemaakt dan menigeen hier.
     
    Mike maakte een grapje door een andere naam neer te zetten.
    Ray moet je compleet negeren, die praat onzin en kan je niet vertrouwen. Succes met je doelen!!

    Dank je ik moet nog even wennen aan deze site met de gebruiken maar.. het is tijd voor wat beweging ^^ zie jullie laters en heb vooral plezier in de sport !
     
    Dank je Chris voor de eerste welkom en ik heb jou blog even snel bekeken en Gz! je ziet er goed en fit uit en ben blij dat je bijgekomen bent ^^ maar ik moet gewicht .. um misschien 95 kg als gewicht dit jaar ?

    Waar een wil is is een wet ! Gewoon lekker een voedingschema maken en hard trainen dan komt het goed !

    Mike maakte een grapje door een andere naam neer te zetten.
    Ray moet je compleet negeren, die praat onzin en kan je niet vertrouwen. Succes met je doelen!!

    Dit bovenstaande is correct.

    Het is beter om TheRay gewoon compleet te negeren, die probeert hier de boel alleen maar op zijn kop te zetten door middel van trollposts...
     
    Oh hey Ray bedankt voor je interesse! en ik wil zelf mijn gewicht naar beneden krijgen en mijn overtollig vet in spier om zetten en mij zo gezond en fit mogelijk te voelen alleen.. is het gewicht/lengte/vetpercentage 100% betrouwbaar want ik ben zelf altijd stevig geweest das mijn bouw en heb nog een klein buikje en heupen (geen handen vol het is meer vingers) maar ben nog 110kg met 1m 86 en als ik sommigen hier zien die lijken wel 150 kg aan spieren maar wegen vaak 90 kilo .. snap er niks van
    Hej Johannes,

    Ik wens je erg veel suc6 met je doelen! Jij gaat er wel komen, als je hulp nodig hebt kun je altijd een topic maken met je vraag erin.

    Groetjes,

    RayRay
     
    :roflol::roflol::roflol::treuren::roflol::roflol::roflol:
    Die gast traint niet dus beter kijk je naar een ander..........

    Haha oke ray ik geef het toe !

    Ik train niet, heel mijn log heb ik verzonnen omdat ik een k*tleven heb !!
    Filmpje is ook verzonnen en foto's komen natuurlijk van Google !
     
    Doe es normaal tegen ray, zoals je aan z'n karma kan zien heeft hij veel meer informatieve posts gemaakt dan menigeen hier.

    Je hebt gelijk, het spijt me, ik zal normaal doen tegen hem omdat hij zoveel boeiende topics (zoals gone in 60 seconds) heeft aangemaakt en heeft onderhouden (en er tóch nog is!).

    Dank je ik moet nog even wennen aan deze site met de gebruiken maar.. het is tijd voor wat beweging ^^ zie jullie laters en heb vooral plezier in de sport !

    Komt allemaal goed, trainze ;)

    Waar een wil is is een wet ! Gewoon lekker een voedingschema maken en hard trainen dan komt het goed !



    Dit bovenstaande is correct.

    Het is beter om TheRay gewoon compleet te negeren, die probeert hier de boel alleen maar op zijn kop te zetten door middel van trollposts...

    Het is wel lachwekkend, heb me erg vermaakt, dat wel.
     
    Back
    Naar boven