AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

29fzdbo.jpg
:roflol:
 
JA hij is lekker plaatjes aan het posten..\
haha...

Sky wat was je facebook adres ok alweer ?
en als iemand dat meteen kan quoten graag........

O ja nu gaat hell haar zogenaamde verhaal ook op het board........
want wat zou het uitmaken he......pleur gewoon het hele gesprek hier neer...jij komt er ook lekker uit...
 
eindelijk een lvl 6, thx voor the support
 
JA hij is lekker plaatjes aan het posten..\
haha...

Sky wat was je facebook adres ok alweer ?
en als iemand dat meteen kan quoten graag........

Waarom heb je zo'n obsessie op sky, hij is van mij :mad:

eindelijk een lvl 6, thx voor the support

Gefeliciteerd, je hebt het verdiend. Ik dacht nooit dat je zó ver zou komen, maar het is je toch gelukt! Goed gedaan! We gaan het dit weekend vieren :D
 
JA hij is lekker plaatjes aan het posten..\
haha...

Sky wat was je facebook adres ok alweer ?
en als iemand dat meteen kan quoten graag........

O ja nu gaat hell haar zogenaamde verhaal ook op het board........
want wat zou het uitmaken he......pleur gewoon het hele gesprek hier neer...jij komt er ook lekker uit...

[Link niet meer beschikbaar]


alstu Ray, volgende keer niet meer mij als vriend verwijderen svp, er is een limiet aan hoe vaak ik iemand opnieuw toevoeg
 
Kan iemand het quoten want zo zie ik het niet...
en om ze er nou weer vanaf te halen , lijkt me ook niet verstandig...



leugens?!
faxebook adres , ??


O ja (OT) mijn dag is wel weer goed,
lekker weer enzo...
 
:roflol: wauw voor deze grappen kun je iemand nooit een kaart geven, en vooral niet als de grap tegen Ray is haha
 
Ray je gedraagt je echt als een debiel. Maar dat zal dan ook wel komen omdat je een debiel bent.
 
Was ik weer.. pfff ben bek af na 20 minuten en heb maar een sinaasappel en banaan naar binnen gewerkt die suikers zijn wel goed toch ?

Even een vraag hoe maak je een eigen topic ik kan die knop niet vinden.. en zou iemand met ervaring tips en ideeën kunnen delen over voeding en oefeningen alvast bedankt :)
 
Was ik weer.. pfff ben bek af na 20 minuten en heb maar een sinaasappel en banaan naar binnen gewerkt die suikers zijn wel goed toch ?

Even een vraag hoe maak je een eigen topic ik kan die knop niet vinden.. en zou iemand met ervaring tips en ideeën kunnen delen over voeding en oefeningen alvast bedankt :)

Qua suikers zou je beter een grapefruit kunnen nemen. Kai Greene is hier dol op en hij is laatst 2de geworden bij de Mr. Olympia verkiezing
 
Back
Naar boven