AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwww.
aaaauwwww.jpg

Plantjes?
 
kom er net achter dat ik eigenlijk nog een week salaris van me oude baas tegoed heb, even claimen die handel :cool:
 
Ik haal heel zelden zelf bij een shop,
ik geloof dat ik dit jaar een keer in Beverwijk (Taffne) ben geweest..
en dat was omdat ik gehoord had dat ze S5 binnen hadden, die wou ik wel even proberen..


Dank u :)


Voor me gevoel lees ik regelmatig posts van je dat je gaat halen.
 
Voor me gevoel lees ik regelmatig posts van je dat je gaat halen.

Het is wel 2 maanden geleden (misschien wel minder) dat ik naar Beverwijk ben geweest dus het kan dat je het recent gelezen heb , S5 is ook nog niet zo lang uit dacht ik...


ik heb geloof ik zelfs nog liggen van de S5..
/checken YUP het is zeer sterke weed THC gehalte gaat door het plafond..
 
Verkapte alle meisjes geven mij hunnie nummer in het echte leven en op internet winkjes post.


neej gebeurt eigenlijk bijna nooit was dus ook het enige licht puntje van die dag
alles is vrij donker je probeert er het beste van te maken en alleen de goede positieve dingen te zien denk....
 
Het is wel 2 maanden geleden (misschien wel minder) dat ik naar Beverwijk ben geweest dus het kan dat je het recent gelezen heb , S5 is ook nog niet zo lang uit dacht ik...


ik heb geloof ik zelfs nog liggen van de S5..
/checken YUP het is zeer sterke weed THC gehalte gaat door het plafond..


Whut? Drugs zijn slecht voor je Ree.. Beter neem je een cola man...
 
Eindelijk het heftige gesprek gevoerd met een compagnon waar ik al een tijdje mee zat, en we zijn er uit. Deze jongen is straks weer free agent. Poeh. Toch wel een opluchting!
 
Mijn eerste training deze week... Finally!
 
Back
Naar boven