MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nice die 70kg squat!!
    Balen dat de gym zo vaak dicht is bij je.
    Hier was het alleen eerste paasdag en morgen.
     

    Hihi, zo gaat dat dus bij jou :p:p

    Dankje!!

    ---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

    Nice die 70kg squat!!
    Balen dat de gym zo vaak dicht is bij je.
    Hier was het alleen eerste paasdag en morgen.

    Heel vervelend ja.. maar het is niet anders!
    Thanks!
     
    Anders ik wel.. Maandag is mijn gym ook weer dicht.. aaarrrghh.

    Maar verder niets te klagen, vandaag voor het eerst 70kg gesquat :D:D
    Ik stond dus net voor een gesloten deur van m'n sportschool. Potverdomme wat ben ik pissig nu.
     
    Ik kreeg vandaag van 2 vriendinnen te horen dat ik echt niet breder moet worden. Vooral door m'n rug zie ik er TE gespierd uit. Een lichaam als dat van Scott Herman is volgens hen ook overdreven buff en lelijk. ???

    miley-cyrus-say-what.gif

    Je hebt die vriendschap toch direct stop gezet met hen, zulke negatieve schit heb je niet nodig in je leven bro :(
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    In het zuiden des lands noemen ze het volgens mij inderdaad keihard.

    Fijn dat we elkaar begrijpen. Altijd al geweten dat wij op één lijn zaten.
     
    Alle 3 me toetsen gehaald. 5,5, 5,5, 6. hehe.
     
    ja geef ons nu maar allemaal karma gekke fitcrosser
     
    Forever alone thuis, had nog een vriendin gevraagd of ze wat ging doen vannacht, no response k denn:cool:
    Dbb all night it is..
     
    **** it, ik ga weer bulken. Herstel is gewoon veel te traag op het moment en daarnaast heb ik nog redelijke krachtdoelen die ik dit jaar wil halen. In de bulk is het in principe iedere training een PR of VPR, zeker iets om naar uit te kijken.
     
    **** it, ik ga weer bulken. Herstel is gewoon veel te traag op het moment en daarnaast heb ik nog redelijke krachtdoelen die ik dit jaar wil halen. In de bulk is het in principe iedere training een PR of VPR, zeker iets om naar uit te kijken.

    20x220 deadlift?

    WRWorCE.gif
     
    Back
    Naar boven