MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat heb ik uit het wat verdien jij topic. In belgie verdienen studenten 20 euro met een bijbaantje.

    Oh had niet door dat het over een Belg ging. In België liggen de lonen inderdaad hoog, maar vind €20,- per uur zelfs voor Belgenland aan de hoge kant.
     
    Oh had niet door dat het over een Belg ging. In België liggen de lonen inderdaad hoog, maar vind €20,- per uur zelfs voor Belgenland aan de hoge kant.

    is ook bs, ligt gewoon rond de 12,5 euro, ivo rond dat vrolijk naar 20 af
     
    Eindelijk geaccepteerd als lid van de meest exclusieve club van DBB
    69ed3a9c75346e43ce9205a28c222fdf.png
     
    €20,- per uur voor de gemiddelde studentenjob? Ivo heb je weer aan de fles gehangen?

    Dat heb ik uit het wat verdien jij topic. In belgie verdienen studenten 20 euro met een bijbaantje.

    is ook bs, ligt gewoon rond de 12,5 euro, ivo rond dat vrolijk naar 20 af

    Ik verdiende 21 euro per uur.. Maar ik werkte ook alleen op zondag tegen 300%, anders moest ik het ook met 7 euro p/uur doen :p
     
    Hele ochtend/middag met mijn opa en oma geweest. Dus een dag vol diepte en hoogte punten :p
     
    verkapte mijn-grootouders-hebben-een-toyota post
     
    Ik koop nu al meer als 2 jaar mijn supplementen bij Bodysupps.nl doen nu tegenwoordig ook online verkoop, veel producten die bodyenfit niet meer hebben hebben zij nog op voorraad ideaal en de prijzen zijn hetzelfde nu krijg je leuke goodies erbij dit maakte me dag helemaal goed! super bedrijf
     
    Ik koop nu al meer als 2 jaar mijn supplementen bij Bodysupps.nl doen nu tegenwoordig ook online verkoop, veel producten die bodyenfit niet meer hebben hebben zij nog op voorraad ideaal en de prijzen zijn hetzelfde nu krijg je leuke goodies erbij dit maakte me dag helemaal goed! super bedrijf

    verkapte advertentie post
     
    verkapte advertentie post

    :roflol: dat is niet eens meer verkapt

    Ik koop nu al meer als 2 jaar mijn supplementen bij www.Bodysupps.nl doen nu tegenwoordig ook online verkoop, veel producten die bodyenfit niet meer hebben hebben zij nog op voorraad ideaal en de prijzen zijn hetzelfde nu krijg je leuke goodies erbij dit maakte me dag helemaal goed! super bedrijf

    Fixed.
     
    Back
    Naar boven