AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • dat t dan irrelevant is dat het 'posts in je log' zijn, omdat het exact dezelfde soort slowchat posts zijn die je in allerlei vindt en je net saai noemde :roflol:

    blijf dan gewoon weg van dbb als het werkelijk saai is, of ben je soms verslaafd?:roflol:
    Kijk eens wat verder dan je neus lang is...
    Bekijk de laatste 8 pagina's fzo maar eens, ja super veel slow chat :eek:

    Gisteren was het een verlofdag, ga jij anders maar eens fatsoenlijk trainen en eten ipv zo'n nutteloze discussies te voeren. Of heb je daar weer een ban voor nodig?


    Dit is dus één van de reden waarom dbb slecht is geworden :roflol:
     
    Wow, ik liep gisteren door breda en kwam daar een winkel tegen met houten zonnebrillen. Spot 44 of zoiets. Dat maakt mijn dag goed! Wisten jullie dat dat kon? Ik heb inmiddels ook hun site gevonden, http://www.wood44.nl . Gekke is dus dat ze ook gewoon ligt zijn , dacht dat zou wel zwaar zijn. Maar helemaal niet. Echt gaaf! zo dat wilde ik even delen. Wat maakt jullie dag vandag?
    Minder minder minder!
     
    Wow, ik liep gisteren door breda en kwam daar een winkel tegen met houten zonnebrillen. Spot 44 of zoiets. Dat maakt mijn dag goed! Wisten jullie dat dat kon? Ik heb inmiddels ook hun site gevonden, http://www.wood44.nl . Gekke is dus dat ze ook gewoon ligt zijn , dacht dat zou wel zwaar zijn. Maar helemaal niet. Echt gaaf! zo dat wilde ik even delen. Wat maakt jullie dag vandag?

    Wow, ik bestel er meteen 100

    ---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

    Zijn ze wel echt ligt?
     
    Kijk eens wat verder dan je neus lang is...
    Bekijk de laatste 8 pagina's fzo maar eens, ja super veel slow chat :eek:

    Gisteren was het een verlofdag, ga jij anders maar eens fatsoenlijk trainen en eten ipv zo'n nutteloze discussies te voeren. Of heb je daar weer een ban voor nodig?
    leuke uitvluchten zeg! top it off met een ad hominem en je hebt een sterk staaltje ontkenning:thumbs:

    Dit is dus één van de reden waarom dbb slecht is geworden :roflol:

    Angelus: Lid sinds: Feb 2008
    arnodsi: Lid sinds: Aug 2009

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Wat uitvlucht en ontkenning :roflol:

    Plz doe niet zo debiel en wordt eens volwassen
     
    Jij zou me nog foto's geven k*t tatt
     
    Wat uitvlucht en ontkenning :roflol:

    Plz doe niet zo debiel en wordt eens volwassen

    Laat hem, hij heeft al ruim een jaar niet gedoet.
    Ik denk dat hij Skyblazer moet pmen voor tips!
     
    Laat hem, hij heeft al ruim een jaar niet gedoet.
    Ik denk dat hij Skyblazer moet pmen voor tips!

    amper n half jaar hoody:roflol: wat is dat toch met mijn stats altijd naar boven afronden, eerst een 150kg squat, nu dit:eyes:
     
    Wow, ik liep gisteren door breda en kwam daar een winkel tegen met houten zonnebrillen. Spot 44 of zoiets. Dat maakt mijn dag goed! Wisten jullie dat dat kon? Ik heb inmiddels ook hun site gevonden, http://www.wood44.nl . Gekke is dus dat ze ook gewoon ligt zijn , dacht dat zou wel zwaar zijn. Maar helemaal niet. Echt gaaf! zo dat wilde ik even delen. Wat maakt jullie dag vandag?

    Wow, ik liep vandaag langs DBB en kwam daar een kereltje tegen die een bodybuildingforum spamt met reclame voor een product wat niemand ene reet interesseert. Wisten jullie dat dat kon? Ook al had ik er verder totaal nog nooit van gehoord, weet ik wel plotseling een zin later ook de website op te dreunen zonder dat iemand er om vraagt. Ik dagt dat iemand hem wel zou bannen, maar helemaal niet! Echt niet gaaf! Wat maakt jullie dag vandaag?
     
    amper n half jaar hoody:roflol: wat is dat toch met mijn stats altijd naar boven afronden, eerst een 150kg squat, nu dit:eyes:

    Regel dan even een chick, ik denk serieus dat jij zeker een weekje koest zal blijven, als een chick heel de nacht lang over jou heen is gegaan.

    Gun jezelf eens iets.
     
    Regel dan even een chick, ik denk serieus dat jij zeker een weekje koest zal blijven, als een chick heel de nacht lang over jou heen is gegaan.

    Gun jezelf eens iets.

    betwijfel het, toen ik nog met enige regelmaat doete spamde ik dbb nog steeds vol.
     
    betwijfel het, toen ik nog met enige regelmaat doete spamde ik dbb nog steeds vol.

    Dan heb je geen goede coïtus gehad, kijk maar eens naar Skyblazer, die post letterlijk niks meer.
    Zou me niks verbazen als die arme jongen helemaal uit elkaar getrokken wordt door hell.
     
    Dan heb je geen goede coïtus gehad, kijk maar eens naar Skyblazer, die post letterlijk niks meer.
    Zou me niks verbazen als die arme jongen helemaal uit elkaar getrokken wordt door hell.

    daar haal je ook een referentie aan:roflol:
     
    Back
    Naar boven