Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Een goed verhaal... Dayuum..
     
    Dit topic maakt m'n dag goed.. :roflol:
     
    Vandaag maakte nog niets m'n dag goed. Zou wel lekker thuis willen chillen nu, beetje liggen, gamen, hapje eten, trainen, weer liggen, beetje gamen weer. Daarna nog even een serietje of zo aan, ondertussen beetje gamen, nog een beetje gamen. Ten slotte nog wat eten en na nog een beetje te hebben gegamed rustig naar m'n bed.
     
    Laat ze jou zolang wachten?

    Nee hoor, dat is het enige moment dat we naar de yoga:o kunnen

    ---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

    Yes! Eindelijk een jaar ouder en op tijd wakker voor een ontbijt bad :) En straks mijn propedeuse ophalen op school. Mooie dag vandaag
    Gefeliciteerd :)
     
    Naast pussylounge ook kaarten bemachtigd voor decibel ^^

    Ik heb er nog twee over voor de liefhebbers...
     
    Nee hoor, dat is het enige moment dat we naar de yoga:o kunnen

    ---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------


    Gefeliciteerd :)

    Doet ze ook aan groepsyoga:o ?
     
    Yes! Eindelijk een jaar ouder en op tijd wakker voor een ontbijt bad :) En straks mijn propedeuse ophalen op school. Mooie dag vandaag

    Gefeliciteerd !!! :D

    ---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

    Jup, je bent uitgenodigd!
    Ik ga nadien squaten en zij deadliften

    Kan hij gelijk zijn nieuwe pr verbreken !
    Er gingen geruchten rond dat hij voor de 20* 180 wou gaan op squat en daarna nog de 20* 200 op Deadlift !
     
    Back
    Naar boven