XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Net na het fitnessen even lekker met 130 uitgewaaid op me motor in me tshirtje over de rondweg :)

    Toch wel tijdens een politie achtervolging met een minderjarige achterop hè ?
     
    Toch wel tijdens een politie achtervolging met een minderjarige achterop hè ?

    In mijn fantasie idd wel ja, een invalide jongetje achterop met een schattig down lachje.

    pas maar op dat ze je niet aanhouden, voor openbare lelijkheid.

    Geen paniek ik deed me minder lelijk voor dan ik ben.
     
    Best wel vaag eigenlijk,
    ik dacht dat de meeste tank stations van die breek paaltjes voor hun deur hebben ?!

    Klopt, daar is die auto dwars doorheen gegaan. Sterker nog, voordat de auto naar binnen vloog, schoot het eerst over een rotonde heen, beukte het ook nog tegen een andere auto op, raakte het een breekpaaltje, een stoeprand en ramde het dwars door volle stellingen heen. Overigens is het nog knapper om die wagen naar binnen te krijgen dan hem niet naar binnen te rijden, want er staan nog allerlei benzinepompen en andere stoeprandjes tussen ook. Hij is dus flink wezen slalommen. Echt onverklaarbaar!

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Shell is blijkbaar ook een drive-in shop begonnen...
     
    :D:D:D:D:D:D:D:D

    een nieuw bloke karma erbij! Ik word een grote jongen !! :D:D:D
     
    LOL 2 balkjes , wij hebben het nu over levels...........
     
    Bijna vrijdag :engel: Hnnnnggggg
     
    LOL 2 balkjes , wij hebben het nu over levels...........

    :roflol::roflol:
    Haha volgens mij de enigste karma die jij hebt gekregen zijn mensen die je beledigingen via karma, omdat ze op het forum door je gerapporteerd zouden worden :o
    Soms moet ik wel eerlijk bekennen dat ik met je te doen heb Ray en dat ik wel medelijden heb :(
     
    Back
    Naar boven