MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Geachte nerds,

    Kom er niet uit voor een schoolopdracht... Dit is mijn query:
    $query2 = mysqli_query($con, "SELECT naam, spelers.voornaam FROM teams JOIN spelers ON spelers.team_id = teams.id");

    Ik wil alle teams en alle bijhorende spelers echo'en en er een form of iets in die richting achter ieder speler veld zitten om zo de score te kunnen update om zo weer op een andere pagina als topscorer te weergeven.

    Met een foreach krijg ik wel alle teams + spelers eruit maar denk dat ik een while loop moet gebruiken want met de foreach zet ie een form achter het team + speler naam en alleen bij spelers hoeven het aantal doelpunten geupdate te worden.

    Bij while heb ik wel geprobeerd om het als $data['xxx'] te noemen maar $data['spelers.voornaam'] kent ie dan weer niet

    Banaan
     
    Geachte nerds,

    Kom er niet uit voor een schoolopdracht... Dit is mijn query:
    $query2 = mysqli_query($con, "SELECT naam, spelers.voornaam FROM teams JOIN spelers ON spelers.team_id = teams.id");

    Ik wil alle teams en alle bijhorende spelers echo'en en er een form of iets in die richting achter ieder speler veld zitten om zo de score te kunnen update om zo weer op een andere pagina als topscorer te weergeven.

    Met een foreach krijg ik wel alle teams + spelers eruit maar denk dat ik een while loop moet gebruiken want met de foreach zet ie een form achter het team + speler naam en alleen bij spelers hoeven het aantal doelpunten geupdate te worden.

    Bij while heb ik wel geprobeerd om het als $data['xxx'] te noemen maar $data['spelers.voornaam'] kent ie dan weer niet

    Kan je dan niet een tabel maken?

    Code:
                        Naam
    
                        Toepassing
    
                        Gewicht
    
                        Aantal
                    
                    
                            " . $row['Naam'] . "
                            " . $row['speler.voornaam'] . "
                             // hier je foreach loop met de form
                            " . $row['Gewicht'] . "
                            " . $row['Aantal'] . "
                            ";  
                    }
                    ?>
    Misschien dat het dan werkt om bij de row van de speler.voornaam een for each loop te doen, dat voor alleen elke speler een form maakt
     
    Kan je dan niet een tabel maken?

    Code:
                        Naam
    
                        Toepassing
    
                        Gewicht
    
                        Aantal
                    
                    
                            " . $row['Naam'] . "
                            " . $row['speler.voornaam'] . "
                             // hier je foreach loop met de form
                            " . $row['Gewicht'] . "
                            " . $row['Aantal'] . "
                            ";  
                    }
                    ?>
    Misschien dat het dan werkt om bij de row van de speler.voornaam een for each loop te doen, dat voor alleen elke speler een form maakt

    Heb nu een alias gegeven aan die spelers.voornaam. dan pakt ie hem wel in een while.
     
    Heb nu een alias gegeven aan die spelers.voornaam. dan pakt ie hem wel in een while.

    Heb ook eens zoiets gehad in een mysql database. TEAM deed het niet maar TEAMM wel.
     
    albertotje stegeman die illegale stackers en dexaprine koopt, wat een knuppeltje :roflol:
     
    Bijna vrijdag Hngggg!

    Feelsgood.jpg
     
    Geachte nerds,

    Kom er niet uit voor een schoolopdracht... Dit is mijn query:
    $query2 = mysqli_query($con, "SELECT naam, spelers.voornaam FROM teams JOIN spelers ON spelers.team_id = teams.id");

    Ik wil alle teams en alle bijhorende spelers echo'en en er een form of iets in die richting achter ieder speler veld zitten om zo de score te kunnen update om zo weer op een andere pagina als topscorer te weergeven.

    Met een foreach krijg ik wel alle teams + spelers eruit maar denk dat ik een while loop moet gebruiken want met de foreach zet ie een form achter het team + speler naam en alleen bij spelers hoeven het aantal doelpunten geupdate te worden.

    Bij while heb ik wel geprobeerd om het als $data['xxx'] te noemen maar $data['spelers.voornaam'] kent ie dan weer niet
    Als je een bepaalde index verwacht, maar deze zit niet in je array, doe dan gewoon:
    Code:
    var_dump($var);
    En je ziet wat er wel in zit.

    Als ik het goed begrijp heb je een foreach geprobeerd op het resultaat van die query, i.p.v. je fetch_array ???
     
    Pubers die met hun onderbroek aan onder de douche staan ... :)
     
    Vet Kolhy Suikr Eiwit Cal
    83,69 324,49 108,91 259,90 3013


    dat dere cutschema
     
    gelukkig is het weer de thread die het moet zijn..
    dat maakt me dag wel...

    en volgens mij zie ik extra centjes...
     
    Back
    Naar boven