XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Stagebedrijf wil graag met me bespreken over in dienst treden zodra ik straks afgestudeerd ben :) :)

    Laat kennelijk een goede indruk achter; zelfs als ik er nooit ben.
     
    Iemand met het syndroom van down noemde me vandaag een lekkere pannenkoek. Echt een boost voor mijn ego

    ---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

    Stagebedrijf wil graag met me bespreken over in dienst treden zodra ik straks afgestudeerd ben :) :)

    Laat kennelijk een goede indruk achter; zelfs als ik er nooit ben.

    Haaahhh tegelijkertijd girll!!!!!!
     
    Stagebedrijf wil graag met me bespreken over in dienst treden zodra ik straks afgestudeerd ben :) :)

    Laat kennelijk een goede indruk achter; zelfs als ik er nooit ben.

    Leuk voor je !
     
    Iemand met het syndroom van down noemde me vandaag een lekkere pannenkoek. Echt een boost voor mijn ego

    ---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------



    Haaahhh tegelijkertijd girll!!!!!!
    Ik zou mijn stroop ook wel eens over jou willen smeren

    huh wat
     
    heuy rilakkuma moet je ook een pannekoek?

    Pak ma
     
    tweede gesprek voor sollicitatie heuj
     
    Nothing_to_do_here_by_rober_raik-d4cxltj.png
     
    Ze wordt hier wel aardig opgehemeld. Huehuehue herp derp derp k ik ga wel weer weg. :(
     
    ja inderdaad, ik word er een beetje kriebelig van. Kunnen jullie die aandacht niet kwijt in het girlscene topic
     
    dat moment wanneer je lekker zit te scheiten en de automatische luchtverfrisser recht in je bakkus spuit
     
    dat moment wanneer je lekker zit te scheiten en de automatische luchtverfrisser recht in je bakkus spuit
    Beter dan poepen -> wc papier op, en dan vervolgens diezelfde dag nog een keer poepen en de dag erop weer. Wederom zonder wc papier. Je kunt je voorstellen hoe smerig mijn anus momenteel is.

    ja inderdaad, ik word er een beetje kriebelig van. Kunnen jullie die aandacht niet kwijt in het girlscene topic
    Kun jij jezelf kietelen met je kunstgehemelte?
     
    Beter dan poepen -> wc papier op, en dan vervolgens diezelfde dag nog een keer poepen en de dag erop weer. Wederom zonder wc papier. Je kunt je voorstellen hoe smerig mijn anus momenteel is.


    Kun jij jezelf kietelen met je kunstgehemelte?


    no wipe om je test te verhogen
     
    tweede gesprek voor sollicitatie heuj

    Joostd is een ouwe jophoppert.
    Beter dan poepen -> wc papier op, en dan vervolgens diezelfde dag nog een keer poepen en de dag erop weer. Wederom zonder wc papier. Je kunt je voorstellen hoe smerig mijn anus momenteel is.

    Wat vindt je vriendje daar van?
     
    Joostd is een ouwe jophoppert.


    Wat vindt je vriendje daar van?
    Die doet het zelf al jaren. Vind het heerlijk om met zijn bruine anushaar te spelen, en hij nu met die van mij. Is wel even wennen.
     
    Die doet het zelf al jaren. Vind het heerlijk om met zijn bruine anushaar te spelen, en hij nu met die van mij. Is wel even wennen.

    Die opgedroogde stukjes poep geven naast bloedkosten toch weer een extra stimulatie aan het eikeltje.
     
    Die opgedroogde stukjes poep geven naast bloedkosten toch weer een extra stimulatie aan het eikeltje.
    Haha, ja he? Net na het poepen biedt het ook een soort smeuïge warmte.
     
    Back
    Naar boven