MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • mijn dochters en mijn vrouw zijn mij aan het pimpen eerst mijn haar in een strakke hanekam gisteren zegt er een pa je moet ook een oorbel in doen gelijk gaatje geprikt ..

    vandaag een mooie diamant-oorbel gekregen haha whats next ?? piercing ?? door mijn tong ??

    opa

    door je derde been ???
     
    Hee opa, wil je misschien wat foto's oploaden van je dochters. Alvast bedankt.

    als mijn oudste jou biceps ziet en de rest dan heb je zo een date hahaha ze is helemaal idolaat van body building nog meer als ik

    opa
     
    als mijn oudste jou biceps ziet en de rest dan heb je zo een date hahaha ze is helemaal idolaat van body building nog meer als ik

    opa

    Je mag haar nummer wel even privé sturen hoor, ben nog vrijgezel.
     
    whaha hoe fout klinkt dat: een gepimpte opa ;)
     
    Je mag haar nummer wel even privé sturen hoor, ben nog vrijgezel.

    je zal toch echt moeite moeten doen voor haar niet van die gasten in het pua-topic die iedere snol van tinder en badoo denken te nken

    ---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

    whaha hoe fout klinkt dat: een gepimpte opa ;)

    nou en ??
     
    1.2% vet eraf heuuj. en een vrouw die me zomaar een kaartje gaf waarmee ik eerste klas mag treinen :D
     
    1.2% vet eraf heuuj. en een vrouw die me zomaar een kaartje gaf waarmee ik eerste klas mag treinen :D

    Nice, ik snap die vrouw wel jij bent 1st class
     
    Nice, ik snap die vrouw wel jij bent 1st class

    colbert-laugh.gif
     
    beetje rustig aan filosofie studeren op een mooie dag hmmm
     
    Casillas match fixing? Wat een amatuur :roflol:
     
    Back
    Naar boven