XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • lxG5YeB.png


    Link naar artikel voor lulz: http://firstpost.be/?p=161

    :roflol: Achterlijke koe!
     
    :roflol: Achterlijke koe!

    Kijk eens bij je link naar de commentaren...ofwel trollen ze daar nog erger dan hier of die mensen zijn gewoon allemaal achterlijk :o
     
    morgen avond uit eten in abc restaurant in grave bij nijmegen is echt goed daar voor 28 euro onbeperkt eten ben daar al een keer geweest ga mij helemaal volstouwen met- biefstuk - vis- kip- etc

    heb vorige keer al gezegd is echt een aanrader zeer gezellig ook daar

    opa
     
    Weekendje met mn schoonfamilie bijna overleefd!!! Alleen morgen nog op de kiezen bijten bij neeltje jans
     
    Bale is echt een mogool...

    ---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

    Goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!!!!! Goaaaaaaaaaaaaaaaallllllll ramos! Golden boy!
     
    Kijk eens bij je link naar de commentaren...ofwel trollen ze daar nog erger dan hier of die mensen zijn gewoon allemaal achterlijk :o

    Is hoax ;)

    Uitkering weldra gekoppeld aan prijs Cara Pils?
    oktober 11, 2013
    door Gerard De Rover 30
    cara
    Minister van Werk Monica De Coninck (sp.a) overweegt om werkloosheidsuitkeringen te koppelen aan de prijs van een Cara Pils, en niet langer aan de index. Verschillende werklozenorganisaties hadden daarop aangedrongen. De prijs van het ‘werklozenpilsje’ stijgt immers sneller dan andere levensnoodzakelijke producten waarop de uitkering nu berekend wordt, zoals chips en cola. ‘Het idee om […]

    :roflol:
     
    Dat de site nep is weet iedereen, ik heb het op de commentaren. Tenzij jij wilt bedoelen dat de commentaren ook vals zijn...

    nee commentaren zijn wel echt volgens me indd :)
     
    nee commentaren zijn wel echt volgens me indd :)

    Het ging me er dus over dat die mensen die comments plaatsen of trollen of gewoon achterlijk zijn (ik gok het 2de).

    Zo zijn er ook locaties op Google maps waar mensen reviews schrijven over hun "vakantieverblijf" in een Noord-Koreaans concentratiekamp...die trollen overduidelijk.
     
    De meeste gewoon achterlijk denk ik ook :p
     
    Jeeeeeeuj!

    Mijn maatpakje aan, haartjes strak, schoentjes oppoetsen. Kan ik lekker handjes gaan schudden en net iets te luid discussiëren over politieke onderwerpen net waar iedereen voorbij moet om te stemmen.

    Misschien doe ik zelfs een beetje familiair tegen plaatselijke politici :$
     
    ben ook helemaal verheugd dat ik verplicht ben om te gaan stemmen
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    ben ook helemaal verheugd dat ik verplicht ben om te gaan stemmen
    Mijn vriend is voorzitter van ons stembureau. Mag er zich mee bezighouden op een zondag tot rond 17u...

    Sukkel :roflol:
     
    Mijn vriend is voorzitter van ons stembureau. Mag er zich mee bezighouden op een zondag tot rond 17u...

    Sukkel :roflol:
    dlt3rb.png


    Ze zouden beter werklozen laten bijzitten..;
     
    Mijn vriend is voorzitter van ons stembureau. Mag er zich mee bezighouden op een zondag tot rond 17u...

    Sukkel :roflol:

    Ja dat moet zwaar klote zijn wel :roflol:

    Een collega van op me werk is 4 jaar geleden moeten gaan bijzitten, normaal vandaag weer

    had hij een brief geschreven of het kan dat je 2 keer moet gaan bijzitten na elkaar, terwijl hij voltijds werk heeft en een bijberoep, en waarom ze geen werklozen oproepen om te gaan bij zitten ipv hem

    heeft hij deze week bericht gekregen dat hij toch niet hoeft te gaan maar wel moet gaan stemmen
     
    Back
    Naar boven