Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (53 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • zou verpletteren/10 en zou niet uittrekken/10

    bitches vinden dat geil als je een stuk zwaarder bent. En ik vind dat ook wel nice. Wou dat mn chick 5 kg lichter was en ik 5 kg zwaarder dan was ik 2x haar bw :P alpha as ****
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    vind tenger wel nice

    Hnnnnnggg

    ---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

    bitches vinden dat geil als je een stuk zwaarder bent. En ik vind dat ook wel nice. Wou dat mn chick 5 kg lichter was en ik 5 kg zwaarder dan was ik 2x haar bw :P alpha as ****

    Of jij gewoon 10kg zwaarder :p
     
    bitches vinden dat geil als je een stuk zwaarder bent. En ik vind dat ook wel nice. Wou dat mn chick 5 kg lichter was en ik 5 kg zwaarder dan was ik 2x haar bw :P alpha as ****

    Can confirm. Niks is meer sexy dan als je vent je zomaar overal kan optillen. Werkt dubbel, hij wordt er meer sexy van en de vrouw voelt zich coïtusier (want licht genoeg om opgetild te worden en shit)
     
    bitches vinden dat geil als je een stuk zwaarder bent. En ik vind dat ook wel nice. Wou dat mn chick 5 kg lichter was en ik 5 kg zwaarder dan was ik 2x haar bw :P alpha as ****

    45KG, too light brah. Zelfs voor een vrouwtje van 1.60m
     
    Can confirm. Niks is meer sexy dan als je vent je zomaar overal kan optillen. Werkt dubbel, hij wordt er meer sexy van en de vrouw voelt zich coïtusier (want licht genoeg om opgetild te worden en shit)

    Ik denk wel dat je dan moet beseffen dat het 'stukje zwaarder zijn' en het '2x bw' moet gaan om spieren.
    Als jij 65 kg bent en je vent is 130 kg omdat hij obese is, vind ik dat totaal niet sexy :roflol: Ookal zou hij je wel kunnen optillen.
    Praat overigens voor jezelf en niet voor ''de vrouw''. :o
     
    bitches vinden dat geil als je een stuk zwaarder bent. En ik vind dat ook wel nice. Wou dat mn chick 5 kg lichter was en ik 5 kg zwaarder dan was ik 2x haar bw :P alpha as ****

    ik refereerde eigenlijk aan would smash/10...

    maar klopt ben het met je eens.
     
    Ik denk wel dat je dan moet beseffen dat het 'stukje zwaarder zijn' en het '2x bw' moet gaan om spieren.
    Als jij 65 kg bent en je vent is 130 kg omdat hij obese is, vind ik dat totaal niet sexy :roflol: Ookal zou hij je wel kunnen optillen.
    Praat overigens voor jezelf en niet voor ''de vrouw''. :o

    Mad omdat skyblazer je niet op kan tillen ? :o
     
    Ik denk wel dat je dan moet beseffen dat het 'stukje zwaarder zijn' en het '2x bw' moet gaan om spieren.
    Als jij 65 kg bent en je vent is 130 kg omdat hij obese is, vind ik dat totaal niet sexy :roflol: Ookal zou hij je wel kunnen optillen.
    Praat overigens voor jezelf en niet voor ''de vrouw''. :o

    Haha true. Ging er hier niet vanuit dat mensen vanuit obese termen denken. Ik neem aan dat we allemaal hetzelfde bedoelen alleen moet jij even uitlichten hoe het allemaal ook anders opgevat kan worden.
     
    Haha true. Ging er hier niet vanuit dat mensen vanuit obese termen denken. Ik neem aan dat we allemaal hetzelfde bedoelen alleen moet jij even uitlichten hoe het allemaal ook anders opgevat kan worden.

    130 kg aan pure massa is niet zo heel simpel (natty althans niet) te bereiken en een meid van circa 50 kg is ook niet super gezond. Ik dacht alleen in theorie, niet in de dromen van een ander ;)
     
    130 kg aan pure massa is niet zo heel simpel (natty althans niet) te bereiken en een meid van circa 50 kg is ook niet super gezond. Ik dacht alleen in theorie, niet in de dromen van een ander ;)

    Theoretisch gezien is het idd lastig. Ik zat al weg te dromen over mn eigen vent.
     
    130 kg aan pure massa is niet zo heel simpel (natty althans niet) te bereiken en een meid van circa 50 kg is ook niet super gezond. Ik dacht alleen in theorie, niet in de dromen van een ander ;)

    als je 1.50 bent is 50kg nog niet eens zo heel mager
     
    Nee, dat klopt inderdaad, maar dan ben je ook wel een midget he..:roflol:

    groot is anders ja :P had een gf die 1.54 was. viel best mee, kwam bij mij tot me nek.
     
    45KG, too light brah. Zelfs voor een vrouwtje van 1.60m

    die 5kg zwaarder in mijn geval was lichtelijk overdreven, eerder indd 8 9 kg zwaarder. en zij 5kg lichter. Dan zou ik 2x zo zwaar zijn.. maar zo klinkt het zo ver weg :P :(

    ---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

    groot is anders ja :P had een gf die 1.54 was. viel best mee, kwam bij mij tot me nek.
    wel geil zon klein tenger ding.. haha. ook leuk als ze boos zijn. Net zon keffende chihuahua
     
    Ik denk wel dat je dan moet beseffen dat het 'stukje zwaarder zijn' en het '2x bw' moet gaan om spieren.
    Als jij 65 kg bent en je vent is 130 kg omdat hij obese is, vind ik dat totaal niet sexy :roflol: Ookal zou hij je wel kunnen optillen.
    Praat overigens voor jezelf en niet voor ''de vrouw''. :o

    Ik ben blij dat jij er bent om dit nog even aan te kaarten... :roflol:
     
    Back
    Naar boven