Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Net terug van heerlijk stap nachtje in Zwolle :) water en cola light ftw!
 
Me computer maakt al tijden een raar geluid. En ik ben er achter dat als ik er zachtjes tegenaan schop het over is. Vanmorgen wilde ik het zelfde doen maar na een paar gerichte tikjes hielp het niet. Toen stompte ik er bovenop (computer staat in een kast zodat hij niet zichtbaar is naast me tv). Was ik vergeten dat me draadloze usb ding erboven in zit. Ros ik zo dat ding kapot, plastic schoot alle kanten op en ik heb nu alleen nog dat usb ding met een scheef printplaatje erop. Maar hij doet het nog :)
 
Me computer maakt al tijden een raar geluid. En ik ben er achter dat als ik er zachtjes tegenaan schop het over is. Vanmorgen wilde ik het zelfde doen maar na een paar gerichte tikjes hielp het niet. Toen stompte ik er bovenop (computer staat in een kast zodat hij niet zichtbaar is naast me tv). Was ik vergeten dat me draadloze usb ding erboven in zit. Ros ik zo dat ding kapot, plastic schoot alle kanten op en ik heb nu alleen nog dat usb ding met een scheef printplaatje erop. Maar hij doet het nog :)

Cool story

8/10

Would read again
 
Wakker worden
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
mind = blown

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

ik zie nou dat pudding idd heel iets anders is



man waarom hoort limburg bij nederland

:roflol:

Mijn idee...
 
mind = blown

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

ik zie nou dat pudding idd heel iets anders is



man waarom hoort limburg bij nederland
The ****? Dat is vla man! Pudding is zo een mona geval:roflol:
:roflol: Af en toe jonge
Heb soms het gevoel dat ik daar ook in een totaal ander land loop qua mentaliteit en zo.
b54hnd.jpg
 
Me computer maakt al tijden een raar geluid. En ik ben er achter dat als ik er zachtjes tegenaan schop het over is. Vanmorgen wilde ik het zelfde doen maar na een paar gerichte tikjes hielp het niet. Toen stompte ik er bovenop (computer staat in een kast zodat hij niet zichtbaar is naast me tv). Was ik vergeten dat me draadloze usb ding erboven in zit. Ros ik zo dat ding kapot, plastic schoot alle kanten op en ik heb nu alleen nog dat usb ding met een scheef printplaatje erop. Maar hij doet het nog :)
Dan kan je je vanaf vandaag een IT'er noemen, gefeliciteerd...
 
vanochtend bij een verre famillielid van me geweest die sportmasseur is. voor 20 euro heel me rug en schouders loslaten maken incl. herstel behandeling :roflol:

feels good man.
 
Back
Naar boven