AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • ik zag net een vrouw vallen in de stad en ik kan er niks aan doen maar ik vind dat zo grappig als volwassen mensen vallen
     
    ik zag net een vrouw vallen in de stad en ik kan er niks aan doen maar ik vind dat zo grappig als volwassen mensen vallen
    Wat is er mis met jou?

    ik zou ook hard lachen en wijzen
     
    geen gewhemelten
    snapje um...gehemelte en geweten...
    gewhemelten...
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
    Nick-Jonas4.gif
     
    ik zag net een vrouw vallen in de stad en ik kan er niks aan doen maar ik vind dat zo grappig als volwassen mensen vallen
    Mijn oma heeft een flinke tijd met zuurstof tekort naar de hersenen gelegen op straat na een val (mensen lieten haar gewoon liggen, gelukkig zat er toch 1 iemand met verstand tussen die 112 heeft gebeld), waarna de ellende van dementeren ed. begon.
     
    Ohh calm your tits. Ik heb het over mensen die gewoon over iets struikelen of gewoon onschuldig vallen en geen pijn hebben. Niet over mensen die iets hebben en dan vallen.
     
    Had gisteren trouwens 5 euro op straat gevonden, wat zal ik ermee doen?
    Ik was niet van plan om het in één keer uit te geven...
     
    Ohh calm your tits. Ik heb het over mensen die gewoon over iets struikelen of gewoon onschuldig vallen en geen pijn hebben. Niet over mensen die iets hebben en dan vallen.

    Je kunt natuurlijk in één oogopslag zien of mensen iets mankeren of niet, voordat ze vallen :rolleyes:
     
    zit nu bijna week in de cut en voel me best goed eigenlijk, zelfs nog niemand aangevlogen.
     
    na bijna 8 maanden ben ik blessurevrij dat houd in dat ik weer alle basisoefeningen kan doen, dat is nog eens goed nieuws.
     
    Back
    Naar boven