AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic


Op school laten inbinden of op stage?
Ik schrik een beetje van de kosten. 50 euro voor het laten inbinden. Mensen lezen het 1x en daarna ligt het ook in de prullenbak.
 
Nice Vin.

Vandaag m'n scriptie geprint en ingebonden (x4).

Goeie voels bij, maandag inleveren en af wachten of ik een Go heb.

Thnx.

Wanneer krijg je de uitslag?

Op school laten inbinden of op stage?
Ik schrik een beetje van de kosten. 50 euro voor het laten inbinden. Mensen lezen het 1x en daarna ligt het ook in de prullenbak.

zo duur :eek: Ik had het gewoon in een simpel hoesje gedaan
 
mijn allereerste strict pull-up....

ja lach me maar uit, ik was zo blij als een kind ;)

nice!

ben er nog steeds geen held in, ben meer van de push oefeningen dan pull. ik snap je blijdschap :p
 
Thnx.

Wanneer krijg je de uitslag?



zo duur :eek: Ik had het gewoon in een simpel hoesje gedaan

Ja man.

Wat voor hoesje? Zo'n plastic mapje van de hema ofzo:D
 
Op school laten inbinden of op stage?
Ik schrik een beetje van de kosten. 50 euro voor het laten inbinden. Mensen lezen het 1x en daarna ligt het ook in de prullenbak.

son print het uit op je stage man

ik heb et in laten binden voor 2,50 per exemplaar, bij zo'n shoppa hier in middelburg
 
son print het uit op je stage man

ik heb et in laten binden voor 2,50 per exemplaar, bij zo'n shoppa hier in middelburg

Ja, dat word hem denk ik ook. Maar die papier is wel low quality op stage.
Naja ik zie wel. :D
Ben er helemaal klaar mee
 
gozer, vraag ff of ze een pak 120 grams papier hebben dan

of koop een pak of 2 120 grams papier, kost je ook maar een tientje ofzo, ram dat papier in die printer op stage en je hebt gewoon prima kwaliteit

dan neem je je zooitje mee naar zo'n gast die dat inbind voor een habbekrats en klaar is kees

zo heb ik het ook gedaan
 
Ja man.

Wat voor hoesje? Zo'n plastic mapje van de hema ofzo:D

1 exemplaar in zo'n snelhechter ja :p En de andere in een vaag mapje, ook gewoon een simpel ding.
 
Krijg net zo'n berichtje:
Hi, I am Rahul Rastogi from India. I would like to connect with you to discuss about the possibilities of setting up your OWN offshore development company in India and thereby reducing cost. I am ex-CEO of a company that is 100% subsidiary of Holland based IT company in India.
Ben ik de enige die dit soort berichtjes leest met de stem van Raj Koothrappali :roflol:?
 
Krijg net zo'n berichtje:

Ben ik de enige die dit soort berichtjes leest met de stem van Raj Koothrappali :roflol:?
Is dat die dude van TBBT? In dat geval: nee, je bent niet de enige. :roflol:
 
come on....zelfs ik weet wie dat is...en ja, ik lees dat met diezelfde stem inderdaad :D

Oh kheb een hekel aan TBBT vandaar...

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

progessie foto met downlighting of peace #koud #nofilter
Ef5PyRg.jpg
 
Back
Naar boven