MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (24 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Waar is I XyzyX I?
     
    Politie bureau..
    post nog wel, ik dacht van de week hetzelfde....
     
    Nieuwe baan :)

    byebye DBB leven :sad:
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Vandaag benadert voor een baan in de zorg. Donderdag aanstaande heb ik een sollicitatie gesprek.
    Medestudenten die daar hebben gewerkt vertelde me dat zodra ze je uitnodigen voor een gesprek, je bijna automatisch wordt aangenomen. (tenzij ik het heel bond maakt).
     
    Vanmiddag/vanavond 25 kilometer gewandeld met 2 vriendinnen van Kampen naar Zwolle. Super mooi gebeid rondom de IJssel en het weer was perfect :D

    Het begon al goed. Met vriendin 1 naar kampen met de trein naar Zwolle naar vriendin 2. Vervolgens niet in de gaten hebben dat we al in kampen waren met de trein. Druk aan het kletsen, ineens herken ik de brug. Dus ik zeg: is dit niet al Kampen?! Dus wij stormen naar de deur. Horen we het fluitje. Wil die stomme tussendeur niet open. Gelukkig nog net op tijd uit de trein weten te springen.

    Vervolgens ergens onderweg moesten we met een pontje de ijssel over, voer hij niet meer na 6en. Het was 7 uur. Toen maar stuk omgelopen. Gelukkig was het heerlijk weer.
     
    haring hapjes :meal:

    ---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

    Vanmiddag/vanavond 25 kilometer gewandeld met 2 vriendinnen van Kampen naar Zwolle. Super mooi gebeid rondom de IJssel en het weer was perfect :D

    Het begon al goed. Met vriendin 1 naar kampen met de trein naar Zwolle naar vriendin 2. Vervolgens niet in de gaten hebben dat we al in kampen waren met de trein. Druk aan het kletsen, ineens herken ik de brug. Dus ik zeg: is dit niet al Kampen?! Dus wij stormen naar de deur. Horen we het fluitje. Wil die stomme tussendeur niet open. Gelukkig nog net op tijd uit de trein weten te springen.

    Vervolgens ergens onderweg moesten we met een pontje de ijssel over, voer hij niet meer na 6en. Het was 7 uur. Toen maar stuk omgelopen. Gelukkig was het heerlijk weer.

    Hier heeft het even hard geregend om 6u hebben jullie nog geluk gehad:D
    25km pfff is toch wel 5 uurs wandelen denk
     
    Back
    Naar boven