MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Aghja, had een redelijke pomp, stoppelbaardje en een doorweekt t-shirt.
    Alleen géén sixpack:(
    Maar zoals gewoonlijk té beta om aan te spreken :(:o

    Koop een shirt met de volgende tekst erop ''Ik durf je niet aan te spreken, zou jij de eerste stap durven te nemen?''
    Wel groot kans dat je ook hommels achter je aan krijgt. :rolleyes: :D
     
    Koop een shirt met de volgende tekst erop ''Ik durf je niet aan te spreken, zou jij de eerste stap durven te nemen?''
    Wel groot kans dat je ook hommels achter je aan krijgt. :rolleyes: :D

    Ben een beetje verlegen :o
     
    Bijna KO na een goeie set squatten maar oh zo lekker getraind. Heerlijk de stress eruit gezweet :D
     
    Even een serieuze vraag, vinden vrouwen zweet aantrekkelijk op een man?
    Ik krijg namelijk de meeste staar momentjes van vrouwen als ik helemaal bezweet de sportschool uitloop:o

    Ja soms kan zweet heel sexy zijn. En soms kijk ik juist weg bij een knappe jongen.
     
    Dus jij kijkt graag naar bezweette lelijke mannen?

    Nee maar soms zie je gewoon aan een jongen dat hij zichzelf ook helemaal lekker vind en dan kijk ik bewust niet. Want dan gun ik hem die bevestiging niet. Maar zweet is alleen sexy bij een knappe jongen/man.
     
    Waarschijnlijk weer report.
     
    Nee maar soms zie je gewoon aan een jongen dat hij zichzelf ook helemaal lekker vind en dan kijk ik bewust niet. Want dan gun ik hem die bevestiging niet. Maar zweet is alleen sexy bij een knappe jongen/man.

    Hmm dat verklaart waarom vrouwen nooit naar mij kijken... K*t ego ook:mad:
     
    Nee maar soms zie je gewoon aan een jongen dat hij zichzelf ook helemaal lekker vind en dan kijk ik bewust niet. Want dan gun ik hem die bevestiging niet. Maar zweet is alleen sexy bij een knappe jongen/man.

    Jammer dat de vrouwtje mij de bevestiging niet gunnen, miss wat minder mijn best doen en wat meer naar zweet stinken dan :(
     
    Wat zijn vrouwen toch ingewikkeld, kijken niet naar knappe mannen en ook niet naar lelijke:o
     
    Wat zijn vrouwen toch ingewikkeld, kijken niet naar knappe mannen en ook niet naar lelijke:o

    ik zou wijven die op dbb zitten nu niet bepaald aannemen als betrouwbare vertegenwoordiging van het vrouwelijke geslacht (en dan doel ik niet noodzakelijk op dit geval)
     
    ik zou wijven die op dbb zitten nu niet bepaald aannemen als betrouwbare vertegenwoordiging van het vrouwelijke geslacht (en dan doel ik niet noodzakelijk op dit geval)

    Dus eigenlijk zeg je hier dat Sinterklaas speculaas aan het bakken is? (ik heb ''blijkbaar'' niks aan je advies)
     
    Zo de eerste echte pomp stijl been training zit erop. Hopelijk valt t morgen mee met de spierpijn
     
    ik zou de lieftallige dames die op dbb zitten nu niet bepaald aannemen als betrouwbare vertegenwoordiging van het vrouwelijke geslacht (en dan doel ik niet noodzakelijk op dit geval)

    Oeps!

    Ik wel denk ik
     
    Back
    Naar boven