XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (50 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dus eigenlijk zeg je hier dat Sinterklaas speculaas aan het bakken is? (ik heb ''blijkbaar'' niks aan je advies)

    dit geval valt er natuurlijk wel onder, alleen is het niet enkel vanwege dit geval dat ik de comment maak :)

    ---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

    Oeps!

    Ik wel denk ik

    wat jij wil, jij noemt me ook altijd ecto!:mad:
     
    Dit geval dit geval dit geval dit geval

    ---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

    dit geval valt er natuurlijk wel onder, alleen is het niet enkel vanwege dit geval dat ik de comment maak :)

    ---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------



    wat jij wil, jij noemt me ook altijd ecto!:mad:

    Niet waar
     
    Nee maar soms zie je gewoon aan een jongen dat hij zichzelf ook helemaal lekker vind en dan kijk ik bewust niet. Want dan gun ik hem die bevestiging niet. Maar zweet is alleen sexy bij een knappe jongen/man.

    Agree :) sommigen geilen al te veel op zichzelf. Zelfvertrouwen is sexy, arrogantie niet.

    ---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

    Oh en OT: de stoelgang verliep goed vandaag.
    :roflol:
     
    Wordt 't niet tijd voor een stoelgang-log?

    Jij weet teveel. Maar ja, das een uitstekend idee Hoody! Hoe kom je op dat geweldige idee?
     
    hoe mijn opleiding mij altijd probeert te brainwashen met k*ttige peusdoargumenten:roflol:

    16bhx08.jpg

    Slide volgend op 'the benefits of AOSD'
    Als je approach zo geweldig was dan had je voldoende aan je argumenten en moest je het niet populariseren door citaten van "authorities" als een soort reclamespot:roflol:
     
    Back
    Naar boven