Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • hey, heb je [insert random name] nou geblancked uit je gegeven karma ...
     
    Laatst bewerkt:
    Tering :roflol:

    ---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

    hey, heb je nou geblancked uit je gegeven karma ...
    Volgens mij niet hoor
     
    Laatst bewerkt:
    Stond toen ik naar huis fietste, stond er een auto stil die keihard "Die Fahne Hoch" aan het pompen was :roflol:
     
    Verslapen voor de les, dus moest rennen om de bus nog te halen.. (begonnen 12:45)
    Busschauffeur ziet me rennen, stopt bij de volgende halte ondanks lege bus, kon ik alsnog instappen.

    Meestal rijden ze door al sta je bij de deur en klop je nog aan :)
     
    Geslaagd voor mn HAVO. Blij dat ik van die school weg ben.

    ---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

    Verslapen voor de les, dus moest rennen om de bus nog te halen.. (begonnen 12:45)
    Busschauffeur ziet me rennen, stopt bij de volgende halte ondanks lege bus, kon ik alsnog instappen.

    Meestal rijden ze door al sta je bij de deur en klop je nog aan :)

    Meeste buschauffeurs zijn echt lastig en arrogant in het verkeer.
     
    Geslaagd voor mn HAVO. Blij dat ik van die school weg ben.
    ---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------



    Meeste buschauffeurs zijn echt lastig en arrogant in het verkeer.

    Sommigen zijn net satan in eigen persoon, en gefeliciteerd dat je met een d geslaagd bent
     
    Geslaagd voor mn HAVO. Blij dat ik van die school weg ben.

    ---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------



    Meeste buschauffeurs zijn echt lastig en arrogant in het verkeer.

    Meeste buschauffeurs krijgen meer gezeik in een kleine 20 minuten te horen dan jij in een hele week.
    Mijn ma is ook buschauffeuse ;) en daarnaast... Met 10 ton onder je reet doen al die patserige golfjes en audi's echt helemaal niets meer :D
     
    Gezakt op havo!

    ene topic zeg je her en hier zeg je gezakt

    ---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

    vandaag eerste dag in mijn nieuwe dolfijnentrain uniform gelopen. wow so much dol fijne gevoelings
     
    :roflol: wtf is dit nou weer

    [Link niet meer beschikbaar]


    ene topic zeg je her en hier zeg je gezakt

    ---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

    vandaag eerste dag in mijn nieuwe dolfijnentrain uniform gelopen. wow so much dol fijne gevoelings

    die ene zwarte, met een "stoerdere uitstraling"?
     
    Lekker gewinkeld, leuke dingen gekocht en weinig uitgegeven :D
     
    die ene zwarte, met een "stoerdere uitstraling"?

    ik heb een baard dus dat stoerdere boeit me niet. Het zit 10000x beter, ik scheurde om de zoveel tijd uit die oude broeken
     
    ik heb een baard dus dat stoerdere boeit me niet. Het zit 10000x beter, ik scheurde om de zoveel tijd uit die oude broeken

    Ze brachten die nieuwe pakken onder de noemer dolfijnentrainers een stoerdere uitstraling te geven. Die zwarte ziet er wel beter uit imo
     
    ik heb een baard dus dat stoerdere boeit me niet. Het zit 10000x beter, ik scheurde om de zoveel tijd uit die oude broeken

    maar wie was hetero?
     
    Geslaagd voor mn HAVO. Blij dat ik van die school weg ben.

    ---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------



    Meeste buschauffeurs zijn echt lastig en arrogant in het verkeer.

    Gefeliciteerd! Wat ga je als vervolgopleiding doen?
     
    Back
    Naar boven