AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vervolgopleiding? dies gek!

    Ga nog wel een poging wagen om een traineeship te pakken te krijgen, bij in overheidsinstelling hier in de buurt. Zou dan voor 2 jaar zijn. Ben eigenlijk nog niet maximaal gemotiveerd om al te gaan werken, maar goed, misschien bevalt het dan. En mocht het na 2 jaar niet bevallen, dan kan ik altijd nog eieren voor m'n geld kiezen.

    Gefeliciteerd en succes met nadenken over de vervolgopleiding.
    Welke richting denk je aan?

    Thanks! MSc Bedrijfskunde of Bestuurskunde, maar kan nog veranderen.
     
    pffffffff heb mijn net even heerlijk laten gaan in het topic van die mongool ,, wiskunde,, over kleine body builders
    kon het niet laten wat een rand debiel is die gozer irl had ik hem al in z.n kloten geschopt

    opa

    Dit vond ik anders wel een sterke post van Wiskunde

    Bodybuilders zijn ook mensen hoor jay cutler was wel mischien iemand die hele smalle polsen had maar geloof me steroids + suplementen + zwaar en goed trainen kan iemand echt onwijs laten veranderen van uiterlijk zelfs je botten worden groot inverband met de vocht wat je oploopt door anabolen zien de botten er groter uit dus van een muis naar olifant ? Ja hooooor dan kan WEL ! Is mogelijk

    :eek:
     
    Ga nog wel een poging wagen om een traineeship te pakken te krijgen, bij in overheidsinstelling hier in de buurt. Zou dan voor 2 jaar zijn. Ben eigenlijk nog niet maximaal gemotiveerd om al te gaan werken, maar goed, misschien bevalt het dan. En mocht het na 2 jaar niet bevallen, dan kan ik altijd nog eieren voor m'n geld kiezen.



    Thanks! MSc Bedrijfskunde of Bestuurskunde, maar kan nog veranderen.
    je zit nu wel in het ritme van studie(ontwijkend gedrag), dat is net zo makkelijk door te gaan. Vaak makkelijker dan oppakken na een periode gewerkt te hebben.
    Aan de andere kant, als je nog niet zeker (genoeg) weet wat je wil, kan die periode werken je wel die zekerheid opleveren...
    succes met de keuze iig
     
    je zit nu wel in het ritme van studie(ontwijkend gedrag), dat is net zo makkelijk door te gaan. Vaak makkelijker dan oppakken na een periode gewerkt te hebben.
    Aan de andere kant, als je nog niet zeker (genoeg) weet wat je wil, kan die periode werken je wel die zekerheid opleveren...
    succes met de keuze iig

    Dat is zeker waar, vandaar dat ik er dus ook niet helemaal uit ben of ik al wel wil gaan werken. Niet zozeer omdat ik nog geen zin heb om te werken, maar omdat de kans bestaat dat ik dan niet meer aan een studie toe kom.
     
    vanavond schouders getraind weer een scoop unstoppable genomen nu 22.00 uur wil niet stoppen wat een kracht en focus wereld pre workout

    zoals eerder gezegd ga echt een paar potjes inkopen want dit is zo uit de handel imo

    opa
     
    Dat is zeker waar, vandaar dat ik er dus ook niet helemaal uit ben of ik al wel wil gaan werken. Niet zozeer omdat ik nog geen zin heb om te werken, maar omdat de kans bestaat dat ik dan niet meer aan een studie toe kom.

    Heb op mijn opleiding een kerel zitten van 28 jaar, die is nu eerste jaars.
    2 kinderen thuis en zijn vrouw maakt zijn huiswerk terwijl hij zogenaamd naar 'voetbal training' is en bij andere chicks zit :roflol:
    Het kan dus, maar ik zou inderdaad lekker doorgaan als je gemotiveerd bent en het niveau aankunt.
    Heb morgen tentamen bedrijfskunde toevallig :o
     
    AANGEWORVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik had gesolliciteerd voor een zeer mooie en hoge functie met veel verantwoordelijkheid en leuke uitdagingen en men heeft me zonet gebeld om me een nog hogere functie voor te stellen.
    Onverwacht en aangenaam verrast door de nog betere voorwaarden.
     
    Hnnngggg Woensdag :D
     
    Haha ik zeg toch woensdag?! Vrijdag begin ik weer over de weekend Hnnnggg :haha:
     
    Ik was vanochtend aan het trainen , maar zoals gister waren er dit keer niet super veel meiden. Geen één. Enkel wat mammies. Kreeg dus geen testoboostmotivatie. Echter ging t geluid van pussylounge heerlijk door mijn oortjes waardoor ik alsnog een knal training heb gedaan. Daarna 40 minuutjes cardio gedaan die als een speer voorbij vlogen. Wat een euforie.
     
    Het voetbal is toch nog ergens goed voor... mag een uurtje eerder weg van werk :D
     
    FF lekker lopen tieren,
    ja dat maakt me dag wel weer.........

    ---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

    Het voetbal is toch nog ergens goed voor... mag een uurtje eerder weg van werk :D
    Belachelijk, een vrouw die in verband met voetbal eerder naar huis mag :o
     
    Back
    Naar boven