AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • uitzendbureau die opbelt en graag zou willen dat ik toch nog even door blijf werken :roflol:

    Morgen is me laatste werkdag omdat ik nog wat vrije dagen had staan.
     
    Mijn grote angsten getrotseerd (lees weegschaal en meetlint) en die geven me toch beter nieuws dan verwacht. Gewoon 4 cm kwijt rond mijn middel in iets minder dan een maand! Oftewel dbb bedankt voor de goede info en motivatie!
     
    Bijtelling ken ik niet dus dat zal iets typisch Nederlands zijn.
    Ik meen te weten dat dit slaat op een soort extra belasting op de wagen, niet?
    Nou, ik dien slechts een kleine 60 euro bij te dragen bij de wagen daar ik deze ook privé mag gebruiken;
    Dus 60 euro per maand voor een mooie bedrijfswagen met ongelimiteerde tankkaart in heel Europa, daar kan ik mee leven :)

    My bad, België...

    Het is een belasting voor mensen die prive rondrijden met hun bedrijf/lease-auto.
     
    uitzendbureau die opbelt en graag zou willen dat ik toch nog even door blijf werken :roflol:

    Morgen is me laatste werkdag omdat ik nog wat vrije dagen had staan.

    Welk uitzendbureau? Ik zoek nog wel ff wat werk.
     
    Laatst bewerkt:
    Vertraging waardoor ik te laat op het station was, geen bus te zien en toen ben ik maar gewoon gaan rennen naar school. 1 min voor tentamen begon in de zaal. Like a boss
     
    Vertraging waardoor ik te laat op het station was, geen bus te zien en toen ben ik maar gewoon gaan rennen naar school. 1 min voor tentamen begon in de zaal. Like a boss

    Cardio van vandaag al gehad lees ik. :)
     
    Denk wel op mijn sterkste fase ooit in mijn sportschool leven, begint weer tijd te worden voor cut, cutter, cutst.
     
    Mijn grote angsten getrotseerd (lees weegschaal en meetlint) en die geven me toch beter nieuws dan verwacht. Gewoon 4 cm kwijt rond mijn middel in iets minder dan een maand! Oftewel dbb bedankt voor de goede info en motivatie!

    nice! keep it up
     
    M'n broeken passen niet meer, moet zo gaan kijken voor een 38/34. Nu weet ik nog niet of dit m'n dag goed maakt ( poten groeien ) of verpest ( kost geld ). Snap 't nog niet helemaal, benen zijn iets over de 70 cm en ik kom in geen enkele maat 36 broek meer.
     
    Damn ! ik pas nog in een 32/32 en bovenbenen zijn 65 cm, kuiten 45 cm
     
    Damn ! ik pas nog in een 32/32 en bovenbenen zijn 65 cm, kuiten 45 cm

    Like I said, ik begrijp 't ook niet. Het is ook niet dat ik skinny jeans koop ofzo, gewoon normale broeken. Mss eens andere merken bekijken, broeken die ik nu heb zijn van de Jack en Jones en de Sting geloof ik. Voel er nooit zoveel voor om 150 euro voor een broek te betalen in alle eerlijkheid.
     
    Bijna woensdag... Hnnnnggggg :heart:
     
    Ben er achter gekomen dat Ray zich nu PredatorX heeft genoemd, naast het feit dat we hem allemaal al miste kan ik me alleen maar voorstellen hoe de rest zich voelt nu we weten dat onze rage-machine zich gewoon verschuild onder een andere naam.

    Wel gave naam hoor dat wel :)
     
    Ben er achter gekomen dat Ray zich nu PredatorX heeft genoemd, naast het feit dat we hem allemaal al miste kan ik me alleen maar voorstellen hoe de rest zich voelt nu we weten dat onze rage-machine zich gewoon verschuild onder een andere naam.

    Wel gave naam hoor dat wel :)

    naamsverandering of permaban en nieuw acc?
     
    Ben er achter gekomen dat Ray zich nu PredatorX heeft genoemd, naast het feit dat we hem allemaal al miste kan ik me alleen maar voorstellen hoe de rest zich voelt nu we weten dat onze rage-machine zich gewoon verschuild onder een andere naam.

    Wel gave naam hoor dat wel :)

    no shit sherlock
     
    Like I said, ik begrijp 't ook niet. Het is ook niet dat ik skinny jeans koop ofzo, gewoon normale broeken. Mss eens andere merken bekijken, broeken die ik nu heb zijn van de Jack en Jones en de Sting geloof ik. Voel er nooit zoveel voor om 150 euro voor een broek te betalen in alle eerlijkheid.

    Koop wijd model broeken dan?

    Toen ik nog een fat phuck (ben ik eigenlijk nu nog maar goed...) van 113-117kg was, droeg ik maat 38 wijd.
    Nu draag ik 36 recht :(
     
    dat voel wanneer voor het eerst in je hele leven eindelijk pecs hebt.

    voeltgoedman.jpeg
     
    Back
    Naar boven