Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (50 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Geen richting aangeven, uitgeschreven door een agent die niet aan het werk was.

    Moet niet gekker worden :roflol:

    Reed ook met hoge snelheid volgens proces verbaal terwijl gps snelheid van 125 km/h geregistreerd had

    Wie geeft er tegenwoordig nog richting aan... :rolleyes:
    Hoeveel koste die grap eigenlijk?

    Ja... met 125km/h op GPS binnen de stad door is best een hoge snelheid. :roflol:
     
    Je wordt nog steeds niet moe van jezelf?

    Nee eerder moe van het bezwaar maken op boetes :roflol:

    Heb nu bezwaar lopen op 2x boete geen richting, 2x geen rijbewijs (terwijl bij beide keren bij me had, eerste keer gaf ik paspoort omdat rijbewijs in achterbak lag, sturen ze later geniepig boete voor geen rijbewijs op. 2e keer had ik handboeien om en toen ze vroegen of ze rijbewijs mochten zien zei ik dat ik m niet kon pakken :o ), 1x rechts inhalen en 2 voor snelheid.

    ---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

    Wie geeft er tegenwoordig nog richting aan... :rolleyes:
    Hoeveel koste die grap eigenlijk?

    Ja... met 125km/h op GPS binnen de stad door is best een hoge snelheid. :roflol:

    90 euro

    Was op snelweg :p
     
    Worth it, richting aangeven is tantoe veel moeite sahbi.
     
    Dus ik was eindelijk klaar met werken, komt er nog een malloot langsjezen die zijn knipperlicht niet gebruikte! :mad:

    Ik heb die grapjas even een lekkere boete gegeven, maakte mijn dag goed :D
     
    iemand bekend met de preworkout unstoppable en hoe lang dat nog legaal gaat zijn in nl? overweeg om paar potten in te slaan
     
    Nee eerder moe van het bezwaar maken op boetes :roflol:

    Heb nu bezwaar lopen op 2x boete geen richting, 2x geen rijbewijs (terwijl bij beide keren bij me had, eerste keer gaf ik paspoort omdat rijbewijs in achterbak lag, sturen ze later geniepig boete voor geen rijbewijs op. 2e keer had ik handboeien om en toen ze vroegen of ze rijbewijs mochten zien zei ik dat ik m niet kon pakken :o ), 1x rechts inhalen en 2 voor snelheid.

    ---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------



    90 euro

    Was op snelweg :p

    Wat. Hoezo moest je handboeien om? :roflol:
    Jij krijgt ook veel boetes, uit welke regio kom je? Elk ritje rijd ik te hard (op de snelweg zie je bij mij hele andere getallen dan 125 op de GPS dan he), haal rechts in, geef geen richting. :rolleyes:

    Me rijbewijs heb ik nu al ruim 2,5 jaar en nog geen 1x een boete gehad. Afgelopen kerst ging het wel bijna mis, maar kwam er met een officiele waarschuwing ervan af. :D
     
    Wat. Hoezo moest je handboeien om? :roflol:
    Jij krijgt ook veel boetes, uit welke regio kom je? Elk ritje rijd ik te hard (op de snelweg zie je bij mij hele andere getallen dan 125 op de GPS dan he), haal rechts in, geef geen richting. :rolleyes:

    Me rijbewijs heb ik nu al ruim 2,5 jaar en nog geen 1x een boete gehad. Afgelopen kerst ging het wel bijna mis, maar kwam er met een officiele waarschuwing ervan af. :D

    Ja was achteruit ergens tegen aan gereden en die hadden politie gebeld. Dus stonden we op parkeerplaats, stopt opeens auto achter ons en stappen 2 lui uit. Ik denk wtf dus begin langzaam weg te rijden, opeens zieke klap tegen achterraam aan. Dus wij schrikken kapot en trap gas vol in, zien we ff later opeens zwaailichten, bleek t dus burger politie te zijn die ook niet even stopteken geven of roepen dat ze van politie zijn.

    Dus gelijk uit auto getrokken, handboeien om. Na 3 uurtjes weer vrij. Politie helemaal: ja dat moet je door gehad hebben dit dat, dus toen vrij was ik kijk naar auto, zit er respectievelijk een 3 cm klein krasje op de zijkant van de achterbumper.

    Meest ironische was wel dat we zo snel reden dat ze geen meting hadden kunnen startten :roflol: daarom gaven ze maar boete voor geen rijbewijs kunnen tonen en geen richting aangeven. Maar goed ook anders was ik mijn rijbewijs wel flink tijdje kwijt geweest, al hadden we waarschijnlijk wel kunnen beroepen op feit dat bedreigd voelde.

    Ik zit nu op stuk of 15 boetes in 5 jaar. Snelheid boetes zijn vaak maar paar km/h te hard en boetes uitgeschreven door agenten heb ik tot nu toe allemaal kwijtgescholden gekregen.
     
    Flitsmeister <3
    Nog nooit een boete voor te hard rijden gehad.
     
    Flitsmeister <3
    Nog nooit een boete voor te hard rijden gehad.

    Ik gebruik flitsmeister en flitsnav (flitsservice). Soms zie ik wel een flitser staan bij flitsnav en bij flitsmeister niet, om die reden kan je ze beter allebei effe checken.

    Ik rij wel in een kekke bak he, status moet hoog blijven, door bijvoorbeeld het hardst te rijden op de (snel)weg.

    wait wut :roflol:
     
    Had ik al Hnnngggg woensdag gezegd?! :o
     
    Had ik al Hnnngggg woensdag gezegd?! :o

    spaffoface.gif
     
    Het is maar goed dat je toen stopte met zoeken, stel je eens voor wat je nog meer tegen zou kunnen komen. :roflol:

    Of stopte je niet met zoeken?

    Omdat ik weg moest, ik kan nu op zich wel weer verder gaan waar ik gebleven was :)
     
    Omdat ik weg moest, ik kan nu op zich wel weer verder gaan waar ik gebleven was :)

    Ik zeg doen!

    Vergeet niet hier te posten wat voor geks je weer tegen bent gekomen hè.
     
    mondharmonica weer opgevist uit de la sinds gister na bijna nooit gebruikt te hebben en t gaat best lekker
     
    Back
    Naar boven