MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

    • Like
    Waarderingen: mat
    haha jawel. Ik wil graag een dier. Hond kan niet want blaffen, uitlaten en een normale kat heeft haren en dan moet ik weer zoveel stofzuigen en weer al die haren overal dus een naakt kat is de oplossing. Zijn ook nog eens wat aanhankelijker dan normale katten en lijken een beetje op honden qua gedrag.

    Akita's blaffen niet. Ik ook niet trouwens, maar bijt wel.


    NOMSAYIN
     
    nou meis zal wel even wennen worden. Maar een stoere meid zoals jij kan dat wel aan! Veel succes.

    gr meaantje
     
    Mijn dag was weer goed na een discussie met kimmona op haar nieuwe insta ''fittandfreee'' :roflol: Wat een lol met die meid altijd.

    said three DBB'ers :roflol:
     
    Mijn dag was weer goed na een discussie met kimmona op haar nieuwe insta ''fittandfreee'' :roflol: Wat een lol met die meid altijd.

    said three DBB'ers :roflol:

    heb je haar gelijk gedaan of mocht dat niet van pleister ?????
     
    Mijn dag was weer goed na een discussie met kimmona op haar nieuwe insta ''fittandfreee'' :roflol: Wat een lol met die meid altijd.

    said three DBB'ers :roflol:
    aware me volgens mij heeft ze het verwijderd
     
    Ja tuurlijk heb meteen een briefje achtergelaten, DBB was here, Pleister vroeg wel een vergoeding de oude snoepert. @iWJ, zoals het er staat klopt het.
     
    haha jawel. Ik wil graag een dier. Hond kan niet want blaffen, uitlaten en een normale kat heeft haren en dan moet ik weer zoveel stofzuigen en weer al die haren overal dus een naakt kat is de oplossing. Zijn ook nog eens wat aanhankelijker dan normale katten en lijken een beetje op honden qua gedrag.

    Naakt katten zijn echt de lelijkste beesten ooit
     
    Ja tuurlijk heb meteen een briefje achtergelaten, DBB was here, Pleister vroeg wel een vergoeding de oude snoepert. @iWJ, zoals het er staat klopt het.
    ik bedoel dat de discussie is verwijderd
     
    Huntelaar, Sneijder, Robben & Kuyt maakten mnn dag goed
     
    Teveel om op te noemen :o
     
    Tof weekend gehad, 3 dagen toernooi en ook nog eens topweer ipv de opgegeven stormen!
    Nu een mooi rood krokant huidje :o
     
    Mijn dag was weer goed na een discussie met kimmona op haar nieuwe insta ''fittandfreee'' :roflol: Wat een lol met die meid altijd.

    said three DBB'ers :roflol:

    Free was het waarschijnlijk wel ja.
     
    http://www.youtube.com/watch?v=Oyp5Wdmxjek

    De Rotterdamse klasbakken van Bogue zijn bezig met een docureeks over verstokte Feyenoordfans. Mooi. In aflevering 2: André Heil. Hij was één van de eerste met een SCF-tatoeage en stak in 1991 een fan van FC Twente dood. Lieverdje dus. Wat u gaat zien is een man losgeslagen van de werkelijkheid door zijn onhoudbare drang naar totaaldestructie. Van anderen, maar ook van zichzelf. Zelfs zijn hond heet Hoolie, dat doe je zo'n beestje toch niet aan. Twente-fans zullen waarschijnlijk niet blij zijn met al deze aandacht, want zij zijn de moord op Erik Lassche (mirror) nog niet vergeten. Voor alle anderen een intrigerend portret van een compleet gesloopte hooligan met een bijzonder eufemistische kijk op zijn eigen daden. Wat een wereld, wat een mensen.

    :roflol:

    toffe naam heeft die hond wel, hoolie.
     
    En nu beetje zielig doen aan het eind ban ze leven, was niet me bedoeling iemand te vermoorden donderstraal toch op als je het mes in ze hart ragt is die wel dood ja.
     
    tMAipI3.gif


    ---------- Toegevoegd om 01:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:31 ----------

    godverdomme dit is zo godverdomme lekker godverdomme
    http://www.youtube.com/watch?v=-uRmn0aUMK4
     
    Back
    Naar boven