AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • gister voor het eerst in lange tijd weer de 4000 calorien aangetikt. Wel veel te veel eiwitten en te weining koolhydraten :roflol:
     
    Zalige vakantie gehad. En gelukkig vanmorgen weer even kunnen trainen! :)
     
    Heerlijke avond gehad gisteren, twee goeie ontploffingen na die goals. Heerlijk.

    Nu weekje detox en ook weer eens trainen.
     
    Lekker weekendje gehad met wat feestjes, trainingen & lekker eten. feelsgood
     
    Leuke handtekening. Kan je mijn naam verwijderen ajb.

    Waarom? Het is een citaat. Van jou.

    ---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

    Dan maar via "rapporteer". Have fun.

    Prima. Zou wat zijn als we geen citaten in onze signature mogen plaatsen.
     
    Waarom? Het is een citaat. Van jou.

    ---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------



    Prima. Zou wat zijn als we geen citaten in onze signature mogen plaatsen.

    Citaten zijn volgens mij gehele teksten. En als je een zin eruit haalt is het een geheel andere betekenis dan bedoelt in eerste instantie.
    Beetje flauw om een verzoek van het verwijderen van mijn naam te negeren.
     
    Citaten zijn volgens mij gehele teksten. En als je een zin eruit haalt is het een geheel andere betekenis dan bedoelt in eerste instantie.
    Beetje flauw om een verzoek van het verwijderen van mijn naam te negeren.

    Gehele tekst past niet in mijn signature en een citaat kan prima een deel zijn van een 'gehele tekst'.

    Verder heb ik je verzoek niet genegeerd, ik heb er namelijk gewoon op gereageerd:
    Waarom? Het is een citaat. Van jou.
    Hier reageerde jij vervolgens ook weer op. Was je dat alweer vergeten?
     
    Citaten zijn volgens mij gehele teksten. En als je een zin eruit haalt is het een geheel andere betekenis dan bedoelt in eerste instantie.
    Beetje flauw om een verzoek van het verwijderen van mijn naam te negeren.

    beetje flauw om te reporten
     
    Gehele tekst past niet in mijn signature en een citaat kan prima een deel zijn van een 'gehele tekst'.

    Verder heb ik je verzoek niet genegeerd, ik heb er namelijk gewoon op gereageerd:

    Hier reageerde jij vervolgens ook weer op. Was je dat alweer vergeten?

    Nee was ik niet vergeten. Waarom voldoe je niet aan mijn verzoek, volgens mij vraag ik het heel netjes.
     
    Nee was ik niet vergeten. Waarom voldoe je niet aan mijn verzoek, volgens mij vraag ik het heel netjes.

    Omdat ik niet direct een verzoek inwillig als iemand het louter netjes vraagt.
     
    Back
    Naar boven