Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Politie die toch het lef had boete voor snelheid te geven terwijl 4 getuigen verklaard hebben dat ze tegen de auto begonnen te slaan en niet kenbaar gemaakt hadden politie te zijn. Is this real life :roflol:

    Ik zoek nog liever uit waar die agenten wonen en steek hun auto in de fik dan dat ik dat ga betalen
     
    Week lang nauwelijks gegeten (2 shakes per dag) om mijn spijsverteringssysteem wat rust te geven, geen kracht verloren yay.
    En 1% bf er af.
     
    Politie die toch het lef had boete voor snelheid te geven terwijl 4 getuigen verklaard hebben dat ze tegen de auto begonnen te slaan en niet kenbaar gemaakt hadden politie te zijn. Is this real life :roflol:

    Ik zoek nog liever uit waar die agenten wonen en steek hun auto in de fik dan dat ik dat ga betalen

    Als ik jouw verhalen moet geloven, woon jij in de meest corrupte plaats van nederland:rolleyes:
     

    Spijsverteringssysteem is ook een onderdeel van je lichaam.
    Ook dat heeft rust nodig zo nu en dan, voor een efficiëntere opname van voedingsstoffen.
     
    Je hart is ook een onderdeel van je lichaam.
    Ook dat heeft rust nodig zo nu en dan, om efficiënter bloed rond te kunnen pompen.

    Afvallen en kracht behouden is overigens wel lekker.
     
    Je hart is ook een onderdeel van je lichaam.
    Ook dat heeft rust nodig zo nu en dan, om efficiënter bloed rond te kunnen pompen.

    Waarom leven knaagdieren zo kort en olifanten zo lang.
     
    Politie die toch het lef had boete voor snelheid te geven terwijl 4 getuigen verklaard hebben dat ze tegen de auto begonnen te slaan en niet kenbaar gemaakt hadden politie te zijn. Is this real life :roflol:

    Ik zoek nog liever uit waar die agenten wonen en steek hun auto in de fik dan dat ik dat ga betalen

    Je roept srs alles zelf op je af.
    Je bent altijd altijd in aanraking met politie.
    Een normaal mens, misschien 1x in zijn hele leven.
     
    Gisteravond met mikob gemeet en stuk of 10 chicks gefixt samen, was episch




    Jk


    :fa:
     
    Gisteravond met mikob gemeet en stuk of 10 chicks gefixt samen, was episch




    Jk


    :fa:

    hahahaha in Weert zijn geen chicks :P Ik heb wel tiet gevoeld (van Aron) :$

    Trouwens wat een pot zeg... ik had het echt niet meer :spaz:
     
    hahahaha in Weert zijn geen chicks :P Ik heb wel tiet gevoeld (van Aron) :$

    Trouwens wat een pot zeg... ik had het echt niet meer :spaz:

    was lekker, nohommel
     
    Back
    Naar boven