AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • En zelfs dat is je niet gelukt.

    Oh gemeen :(

    ---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

    Maarja ik ben dan ook geen expert
     
    Oh gemeen :(

    ---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

    Maarja ik ben dan ook geen expert
    Jawel hoor, ik vind dat je best wel een expert bent in iets.
     
    Damocles approves

    on topic: voor het eerst UFC aan het kijken en is best lachen
     
    • Like
    Waarderingen: iWJ
    Damocles approves

    on topic: voor het eerst UFC aan het kijken en is best lachen

    UFC is fucking bruut

    Moet je voor de grap eens UFC 1 kijken, en dat vergelijken met het event van vanavond :roflol:
     
    Ik stond toevallig in een school en de telefoon ging. Er was niemand, dus nam ik maar op. Krijg ik zo'n hysterisch wijf aan de feletoon die geen stage mag lopen omdat ze 4 studiepunten tekort komt. Of ik even wou regelen met de examencommissie dat het wel kon enzo. Ze gaf ook aan dat contact met stage plaats al niet zo soepel loopt en die nu moet proberen te zetten. Voordat ik nog maar de kans kreeg om te zeggen dat ik helegaar niet bij die school werkte en toevallig de telefoon opnam, begon ze me toch een potje te janken daar word je echt niet goed van. Ze hing op met 'En er ligt een donut in de koelkast mijn naam te roepen.'.
     
    Ik stond toevallig in een school en de telefoon ging. Er was niemand, dus nam ik maar op. Krijg ik zo'n hysterisch wijf aan de feletoon die geen stage mag lopen omdat ze 4 studiepunten tekort komt. Of ik even wou regelen met de examencommissie dat het wel kon enzo. Ze gaf ook aan dat contact met stage plaats al niet zo soepel loopt en die nu moet proberen te zetten. Voordat ik nog maar de kans kreeg om te zeggen dat ik helegaar niet bij die school werkte en toevallig de telefoon opnam, begon ze me toch een potje te janken daar word je echt niet goed van. Ze hing op met 'En er ligt een donut in de koelkast mijn naam te roepen.'.

    Hahahah :roflol: hahah vooral dat van die donut

    Dit vrolijkte me wel een beetje op
     
    Damocles approves

    on topic: voor het eerst UFC aan het kijken en is best lachen

    inb4 stoppen met trainen want powerlifters kunnen helemaal niet vechten en daar draait het leven om
     
    Het gekke is dat dit 1 van de weinige posts is die bijna iedereen begrijpt van Get XXL. Had ie een serieus antwoord gegeven, had er weer een hoop onbegrijpelijk geweest.

    Lig ook stuk hier!
    Mooi zo :roflol:
     
    Nog maar mijn 5 de werkdag bij de nieuwe werkgever en reeds een account binnengebracht ter waarde van 30 a 50 000 euro. (10 dossiers ter waarde van 3 000 a 5000 euro per dossier, en dit is zelf niet mijn core buisiness maar iets wat ik even wou proberen "on the side"). Verraste blikken toen ik terug op kantoor kwam en zei: ""begin maar te zoeken" :)
     
    Goeie zaken doe je dus! Keep up the good work!
     
    Nog maar mijn 5 de werkdag bij de nieuwe werkgever en reeds een account binnengebracht ter waarde van 30 a 50 000 euro. (10 dossiers ter waarde van 3 000 a 5000 euro per dossier, en dit is zelf niet mijn core buisiness maar iets wat ik even wou proberen "on the side"). Verraste blikken toen ik terug op kantoor kwam en zei: ""begin maar te zoeken" :)

    Dat heb ik nooit begrepen. Mensen die trots zijn dat ze handel a 50K voor iemand anders binnen halen.

    Hoe inefficient ben je dan.
     
    nog maar mijn 5 de werkdag bij de nieuwe werkgever en reeds een account binnengebracht ter waarde van 30 a 50 000 euro. (10 dossiers ter waarde van 3 000 a 5000 euro per dossier, en dit is zelf niet mijn core buisiness maar iets wat ik even wou proberen "on the side"). Verraste blikken toen ik terug op kantoor kwam en zei: ""begin maar te zoeken" :)

    word nu al tijd voor salarisverhoging imo

    opa
     
    Dat heb ik nooit begrepen. Mensen die trots zijn dat ze handel a 50K voor iemand anders binnen halen.

    Hoe inefficient ben je dan.

    Wat bedoel je hier nou mee? Gaat toch om het bedrijf levend te houden?

    Wordt pas zeuren als je er geen eerlijk salaris voor krijgt, maar yasmine heeft mooie voorwaarden heb ik gelezen.

    Misschien is dat anders in jouw kapperswereldje...
     
    Back
    Naar boven