AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • waar zijn al me fucking experts in iets

    meldt juhhhh

    ---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

    Dat heb ik nooit begrepen. Mensen die trots zijn dat ze handel a 50K voor iemand anders binnen halen.

    Hoe inefficient ben je dan.

    scherp sjors :roflol:
     
    Wat bedoel je hier nou mee? Gaat toch om het bedrijf levend te houden?

    Wordt pas zeuren als je er geen eerlijk salaris voor krijgt, maar yasmine heeft mooie voorwaarden heb ik gelezen.

    Misschien is dat anders in jouw kapperswereldje...

    :o
    Hoe je meteen mijn punt bevestigd en er vervolgens nog zo'n ultradomme denigrerende opmerkingen achteraan knalt.

    Tering, wat een debiel ben je.
     
    waar zijn al me fucking experts in iets

    meldt juhhhh

    ---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------



    scherp sjors :roflol:
    Ik ben expert.

    Wat bedoel je hier nou mee? Gaat toch om het bedrijf levend te houden?

    Wordt pas zeuren als je er geen eerlijk salaris voor krijgt, maar yasmine heeft mooie voorwaarden heb ik gelezen.

    Misschien is dat anders in jouw kapperswereldje...
    Dat het nogal wrang is om voor iemand anders tering veel geld in het laatje te brengen. Precies een van de hoofdredenen waarom ik niet ergens in loondienst werk. Zit zelf in de gebakkenluchtwereld.
     
    :o
    Hoe je meteen mijn punt bevestigd en er vervolgens nog zo'n ultradomme denigrerende opmerkingen achteraan knalt.

    Tering, wat een debiel ben je.

    Sorry, kapperwereldje is schijnbaar een niveau te hoog voor je. Woont het nou prettig in zo'n vogelaarswijk?
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    :o
    Hoe je meteen mijn punt bevestigd en er vervolgens nog zo'n ultradomme denigrerende opmerkingen achteraan knalt.

    Tering, wat een debiel ben je.

    ik vind jou opmerking ook niet al te slim hoor

    gr meaantje
     
    Ik ben expert.


    Dat het nogal wrang is om voor iemand anders tering veel geld in het laatje te brengen. Precies een van de hoofdredenen waarom ik niet ergens in loondienst werk. Zit zelf in de gebakkenluchtwereld.

    Van die 50k blijft weinig over. Dat zul je zelf ook wel weten als zzp'er toch? :)

    Misschien zeg ik dat verkeerd in jouw geval. Jij verdient een hoop geld, maar daar integen staat wel dat je er een hoop uren ingooit en ook een goede specifieke kennis van zaken hebt. Expertise kan rijkelijk worden beloond ;)
    Maar bij een groot of groter bedrijf komen er zoveel kosten bij, verdiep je maar eens voor de gein in met wat voor kosten je zit als je werkgever bent (al is het maar voor 1 persoon).
     
    Carrots, ik laat dit verder aan jou over. Voor mij is dit echt veel te incoherent allemaal.
     
    Van die 50k blijft weinig over. Dat zul je zelf ook wel weten als zzp'er toch? :)
    Ligt eraan waar je op doelt. Ik heb nagenoeg geen echte bedrijfskosten, en elektronica ed. flikker ik op de zaak (dus ZZP'er zijn geniet ook zo z'n voordelen). Enige rest dan nog premie zorgverzekeringswet en inkomstenbelasting, waarna ik nog meer dan genoeg overhou van die 50k t.o.v. iemand op de loonlijst (die een extra puntje taart mag meesnauwen op een clubmeeting met het bedrijf)
     
    Van die 50k blijft weinig over. Dat zul je zelf ook wel weten als zzp'er toch? :)

    Misschien zeg ik dat verkeerd in jouw geval. Jij verdient een hoop geld, maar daar integen staat wel dat je er een hoop uren ingooit en ook een goede specifieke kennis van zaken hebt. Expertise kan rijkelijk worden beloond ;)
    Maar bij een groot of groter bedrijf komen er zoveel kosten bij, verdiep je maar eens voor de gein in met wat voor kosten je zit als je werkgever bent (al is het maar voor 1 persoon).
    Sla je geen illusies hoor, ik verdien nu nog geen hoop geld gezien ik te weinig tijd heb om te werken i.v.m. dbb studie. En ik heb al eens iemand op de loonlijst gehad ja, en ik weet wat dat kost. Weet de specifieke niet meer, want de loonadministratie liet ik de accountant lekker doen, enige wat ik me herinner was dat ik er echt niet vrolijk van werd ook al was het minimumloon :roflol: Had zich ook niet terugverdiend.

    Regardless van dat, het gaat erom dat je toch een beetje sip wordt als je 50k heb geland voor je baas i.p.v. voor jezelf.
     
    Van die 50k blijft weinig over. Dat zul je zelf ook wel weten als zzp'er toch? :)

    Misschien zeg ik dat verkeerd in jouw geval. Jij verdient een hoop geld, maar daar integen staat wel dat je er een hoop uren ingooit en ook een goede specifieke kennis van zaken hebt. Expertise kan rijkelijk worden beloond ;)
    Maar bij een groot of groter bedrijf komen er zoveel kosten bij, verdiep je maar eens voor de gein in met wat voor kosten je zit als je werkgever bent (al is het maar voor 1 persoon).

    Je blijft ook maar stom lullen he?

    Allereerst, hij stopt er helemaal geen 'hoop uren' in. Hij zit 50% van zijn tijd op DBB.
    Precies daarom is hij efficient; met zo weinig mogelijk effort zoveel mogelijk rendement behalen.

    Vervolgens kom je met kosten als werkgever. Ik ben er 1 geweest en in zekere zin nog steeds, maar die kosten zijn juist meer dan welkom. Kosten maken is namelijk een belangrijk onderdeel van je rendement.

    Waarmee ik tot mijn eindconclusie kom dat jij niks weet en tijger doet, terwijl je poesie bent. Hou daar mee op.
     
    Je blijft ook maar stom lullen he?

    Allereerst, hij stopt er helemaal geen 'hoop uren' in. Hij zit 50% van zijn tijd op DBB.
    Precies daarom is hij efficient; met zo weinig mogelijk effort zoveel mogelijk rendement behalen.

    Vervolgens kom je met kosten als werkgever. Ik ben er 1 geweest en in zekere zin nog steeds, maar die kosten zijn juist meer dan welkom. Kosten maken is namelijk een belangrijk onderdeel van je rendement.

    Waarmee ik tot mijn eindconclusie kom dat jij niks weet en tijger doet, terwijl je poesie bent. Hou daar mee op.

    Met elke post die plaatst kom je dommer over. Kosten als werkgever zijn belastingvrij, wat er dus op neer komt dat dit verre van welkome kosten zijn. Maar goed, dit wist je natuurlijk al toch? Of zit je nou echt stom te lullen?

    Ga ff met een ander ruzie zoeken.

    @Getxxl Naja, ik kan niet in je administratie kijken ;) maar iedereen kan wel mokken over een ander rijk maken, maar ergens anders genereerd dit gewoom weer werkgelegenheid.
     
    Goed topic. Lekker druk ook!

    Weetikveelwie approved.
     
    Kosten maak je natuurlijk ook niet zomaar, doel is dat die netto flink geld gaan opleveren.
     
    Kosten maak je natuurlijk ook niet zomaar, doel is dat die netto flink geld gaan opleveren.

    Juistem, maar aan de andere kant! Hoe meer btw je moet betalen hoe beter het met je bedrijf gaat ;)
     
    :o
    Hoe je meteen mijn punt bevestigd en er vervolgens nog zo'n ultradomme denigrerende opmerkingen achteraan knalt.

    Tering, wat een debiel ben je.

    Hee Sjors je bent weer terug. Ik heb je gemist :kiss:
     
    Juistem, maar aan de andere kant! Hoe meer btw je moet betalen hoe beter het met je bedrijf gaat ;)

    Nee, dan heb je gewoon een slechte accountant.:o
    Efficient ondernemen is zo min mogelijk btw betalen. Dus wil je zoveel mogelijk toegestane kosten opvoeren.

    Zo moeilijk is het niet hoor, meneer de ondernemert.
     
    Back
    Naar boven