Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (22 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Open anders een pagina op facebook. "I xyzyx I's guitige politieverhalen"
 
Vrijgesproken voor doorrijden na ongeluk en bezit van verkeersbord :roflol:

Ze waren foto's van schade van andere auto vergeten er bij te voegen en foto's van mijn auto waren dermate onduidelijk dat niet eens schade te zien was (hadden foto van hele auto gemaakt terwijl het een 2 cm lang krasje was) dus was niet eens nodig om getuigen op te roepen en bord kon niet worden vastgesteld dat het van misdrijf afkomstig was :o

Zat ook niet eens schadevordering bij van andere partij dus die autisten kunnen mooi zelf alles betalen

What de fuck man :roflol:
 
Ik had al 2 maanden niets over de politie gezegd volgens mij :o

je hebt de afgelopen twee maanden ook niet gepost


Politie die toch het lef had boete voor snelheid te geven terwijl 4 getuigen verklaard hebben dat ze tegen de auto begonnen te slaan en niet kenbaar gemaakt hadden politie te zijn. Is this real life :roflol:

Ik zoek nog liever uit waar die agenten wonen en steek hun auto in de fik dan dat ik dat ga betalen


3 dagen geleden
 
Vrijgesproken voor doorrijden na ongeluk en bezit van verkeersbord :roflol:

Ze waren foto's van schade van andere auto vergeten er bij te voegen en foto's van mijn auto waren dermate onduidelijk dat niet eens schade te zien was (hadden foto van hele auto gemaakt terwijl het een 2 cm lang krasje was) dus was niet eens nodig om getuigen op te roepen en bord kon niet worden vastgesteld dat het van misdrijf afkomstig was :o

Zat ook niet eens schadevordering bij van andere partij dus die autisten kunnen mooi zelf alles betalen

Voor de mensen die zxyzxiyzi nog niet kennen, dit is nooit gebeurd.
 
Voor de mensen die zxyzxiyzi nog niet kennen, dit is nooit gebeurd.

maar aan de andere kant, het is wel echt tering raar om dit te verzinnen.

brb even een politie verhaal verzinnen achter mn computer op DBB om te lachen

brb
 
maar aan de andere kant, het is wel echt tering raar om dit te verzinnen.

brb even een politie verhaal verzinnen achter mn computer op DBB om te lachen

brb

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Voor de mensen die zxyzxiyzi nog niet kennen, dit is nooit gebeurd.
Opmerkingen/relaas verbalisant
Verslag optreden raadsman is niet opgenomen in de bijlagen. Verdachte heeft zijn advocaat 2 maal telefonisch gehoord. (*)
Verdachte reed met het voertuig, voorzien van het kenteken ******, op vrijdag 15 raei 2014 over de Hanze teHattem. Omstreeks 20:56 uurraakte genoemde auto terwijl er werd achteruitgereden een geparkeerde auto, voorzien van het kanteken 95-HGD-l.
(Zie pvvanaangifte)
Genoemde aanrijding werd door enkele getuigen gezien. Van twee van deze getuigen werd een verklaring opgenomen welke is bijgevoegd, (ziegetuige verklaringen)
Na aanhouding van de verdachte werd i n het voertuig, waarin de verdachte reed, een verkeersbord (C18) aangetroffen. Gezien ditfeit werd de verdachte later ook heling ten laste gelegd, (ziepv aanhouding)
 
Opmerkingen/relaas verbalisant
Verslag optreden raadsman is niet opgenomen in de bijlagen. Verdachte heeft zijn advocaat 2 maal telefonisch gehoord. (*)
Verdachte reed met het voertuig, voorzien van het kenteken ******, op vrijdag 15 raei 2014 over de Hanze teHattem. Omstreeks 20:56 uurraakte genoemde auto terwijl er werd achteruitgereden een geparkeerde auto, voorzien van het kanteken 95-HGD-l.
(Zie pvvanaangifte)
Genoemde aanrijding werd door enkele getuigen gezien. Van twee van deze getuigen werd een verklaring opgenomen welke is bijgevoegd, (ziegetuige verklaringen)
Na aanhouding van de verdachte werd i n het voertuig, waarin de verdachte reed, een verkeersbord (C18) aangetroffen. Gezien ditfeit werd de verdachte later ook heling ten laste gelegd, (ziepv aanhouding)

Goeie fantasie bro:o
 
Opmerkingen/relaas verbalisant
Verslag optreden raadsman is niet opgenomen in de bijlagen. Verdachte heeft zijn advocaat 2 maal telefonisch gehoord. (*)
Verdachte reed met het voertuig, voorzien van het kenteken ******, op vrijdag 15 raei 2014 over de Hanze teHattem. Omstreeks 20:56 uurraakte genoemde auto terwijl er werd achteruitgereden een geparkeerde auto, voorzien van het kanteken 95-HGD-l.
(Zie pvvanaangifte)
Genoemde aanrijding werd door enkele getuigen gezien. Van twee van deze getuigen werd een verklaring opgenomen welke is bijgevoegd, (ziegetuige verklaringen)
Na aanhouding van de verdachte werd i n het voertuig, waarin de verdachte reed, een verkeersbord (C18) aangetroffen. Gezien ditfeit werd de verdachte later ook heling ten laste gelegd, (ziepv aanhouding)

Ik zie aan de wonderbaarlijke kennis van de Nederlandse taal dat dit echt door een agent is geschreven. Ik heb ooit ook eens aangifte gedaan, ik vraag me af hoe die lui door de basisschool zijn heen gekomen :o
 
Pff bijna tijd.. Thank goddd.. :D
 
je verhalen waren vroeger beter Izxyzzz beetje jammer :(
 
maar aan de andere kant, het is wel echt tering raar om dit te verzinnen.

brb even een politie verhaal verzinnen achter mn computer op DBB om te lachen

brb

1399602043257.jpg
 
mt1htu.jpg


Een Monnie Album binnen €€€€€€
 
Jammer dat ik niet meer in pua topic kan. Lekker albufissa heujheuj
 
maar aan de andere kant, het is wel echt tering raar om dit te verzinnen.

brb even een politie verhaal verzinnen achter mn computer op DBB om te lachen

brb
Ja, maar elke dag door de politie aangehouden worden, is ook een beetje :scratch:
het is NOOIT zijn schuld altijd dat van de powitie, ook dat geloof ik dan weer wel :p
 
Back
Naar boven