MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Not here to make friend was beter geweest
     
    leuke etappe in de tour de france! Erg spannend en vermakelijk. Hnng
     
    Dat ik 25 euro van me baas kreeg omdat ik 20 minuten heb afgewassen ^^
     
    leuke etappe in de tour de france! Erg spannend en vermakelijk. Hnng

    Wel jammer van alle valpartijen. Zeker van Froome.
    Prachtige ontknoping natuurlijk :D
     
    Wel jammer van alle valpartijen. Zeker van Froome.
    Prachtige ontknoping natuurlijk :D

    ja, al vind ik froome niet echt sympathiek. Maar aan de andere kant komen er sprinters in de bergen ook te laat binnen en moeten ze afstappen. Jammer dat er niet meer van dit soort ettapes zijn.
     
    ik ga voetbal kijken in de big city dus ik hoop maar dat we winnen vanavond
     
    w0000000t! Mijn onlangs gepubliceerde artikel werd niet alleen de hele twitters rondgestuurd maar zojuist ook ge-Liked door Joseph Menn :D



    (Ik besef dat niet iedereen hem kent, maar hij is de auteur van Fatal System Error, een best wel goed boek over cyber security, wat mijn werkveld is. Soort van industrie-held :D w000000t!)

    ---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

    Ik zie net dat ie ook geliked is door GetXXL. My dream, it has come true. *drool*
     
    w0000000t! Mijn onlangs gepubliceerde artikel werd niet alleen de hele twitters rondgestuurd maar zojuist ook ge-Liked door Joseph Menn :D



    (Ik besef dat niet iedereen hem kent, maar hij is de auteur van Fatal System Error, een best wel goed boek over cyber security, wat mijn werkveld is. Soort van industrie-held :D w000000t!)

    ---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

    Ik zie net dat ie ook geliked is door GetXXL. My dream, it has come true. *drool*
    Linkje naar artikel?
     
    ik zou vragen om een link naar het artikel maar het onderwerp doet mij vermoeden dat ik er een bips van zou begrijpen
     
    Die zou ik graag geven maar gezien wat ik hier in het verleden allemaal gepost heb over zekere gedragingen hou ik liever een kleine scheiding tussen mn DBB personage en mijn werkelijke identiteit, sorry folks ;)
     
    Lmao ben Sabotage (met arnie) aan het kijken. Scene waarin hij ondervraagt wordt door 2 gasten

    dont fucking scream at me you dumb fuck you, look at you with your fucking 48% bodyfat and you scrawny little bastard fuck you guys

    :roflol: epic
     
    Ben weer lid van een sportschool, nu nog trainen.
     
    "Jij hebt een hoog knuffelgehalte"

    :o
     
    Back
    Naar boven