XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wil je srs knuffelen als ik eens met jullie mee train? :o

    ik train zelden in middelburg. Heb daar nu 3 keer getraint, het is toch nog wel een stukje reizen.

    maar als ik daar ben sowieso (no homo)
     
    ik train zelden in middelburg. Heb daar nu 3 keer getraint, het is toch nog wel een stukje reizen.

    maar als ik daar ben sowieso (no homo)

    inb4 awkward knuffel :o
     
    inb4 iemand krijgt een boner tijdens het knuffelen :roflol:
    semi homo

    :o

    wanderlei-and-shogun.jpg
     
    Dit bericht op mijn tijdlijn. :roflol::roflol:

    16lmxvm.png
     
    Die zou ik graag geven maar gezien wat ik hier in het verleden allemaal gepost heb over zekere gedragingen hou ik liever een kleine scheiding tussen mn DBB personage en mijn werkelijke identiteit, sorry folks ;)

    het koste me welgeteld 1 minuut om je te vinden, en dan ben ik echt een slechte e detective. Maar ik zal je geheime identiteit niet verklappen peter parker.
     
    shirts van lift run bang zijn binnen :)

    ---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

    als je aan mat komt dan kom je gvd aan mij (op een no homo manier)
     
    shirts van lift run bang zijn binnen :)

    ---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

    als je aan mat komt dan kom je gvd aan mij (op een no homo manier)
    En anders kom je ook nog aan mij.
     
    Whoehoe, morgen een sollicitatiegesprek in baardcity bij een bedrijf waar ik nog nooit heb gesolliciteerd. Verdient blijkbaar nog slechter dan mn laatste baan maar munnie is munnie!
     
    whoehoe, morgen een sollicitatiegesprek in baardcity bij een bedrijf waar ik nog nooit heb gesolliciteerd. Verdient blijkbaar nog slechter dan mn laatste baan maar munnie is munnie!
    nou en !
    waarom post jij überhaupt nog ?!
     
    Laatst bewerkt:
    Whoehoe, morgen een sollicitatiegesprek in baardcity bij een bedrijf waar ik nog nooit heb gesolliciteerd. Verdient blijkbaar nog slechter dan mn laatste baan maar munnie is munnie!

    watderfak is baardcity
     
    Back
    Naar boven