AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:roflol:

Dunno of je ook in de competitive scene zat. Wij hadden een keer een "scrim" tegen een andere clan en toen gingen we pizza's naar het huis van iemand sturen, zodat hij onder de scrims verhindert werd :o Vervolgens moest hij huilen omdat zijn ouders boos op hem waren vanwege de pizza's :roflol:

En uiteraard de thrills als je weer een clutch/ace maakt :o
De stress van een war bij een 1 VS 3 en je plant de bom.. klamme handen, hartslag van 300..

Redelijk benelux niveau gespeeld op Clanbase en ESL.
 
Jaaa pfff hou op schei uit

om maar niet te beginnen over de boys van flamelux :D






on, deze liet me weer even lachen

5vyln4.gif
 
Zo op naar extrema outdoor hophop
 
Ochtendje klussen en vanmiddag naar sterkste man van nl. Meer gegadigden?
 
goede training vandaag zomershape komt eraan nog drie weken dan vakantie wel nog elke zaterdag werken en overuren maken volgend jaar drie verre en dure vakanties gepland moet wel genoeg opzij zetten

opa

Zat jij niet in een ander topic af te geven op mensen die droog trainen voor de zomer?
 
Nog 3,5 uur werruku dan weekend. Daarna eens flink eten.
 
mn vrienden zeiden gister dat ik ga lijken op zo´n "anabolen gozertje" :roflol: ze vinden echt dat ik huge ben :roflol:

brb 83kg
 
mn vrienden zeiden gister dat ik ga lijken op zo´n "anabolen gozertje" :roflol: ze vinden echt dat ik huge ben :roflol:

brb 83kg
Vind ik eigenlijk ook man:)
 
zo dag begon mooi...2 handjes van me kleine op me hoofd, of ik ff wakker wilde worden :D
 
mn vrienden zeiden gister dat ik ga lijken op zo´n "anabolen gozertje" :roflol: ze vinden echt dat ik huge ben :roflol:

brb 83kg

mijn vrienden vinden me maar dik en lelijk :rolleyes:
 
Ekte Oral Goddess ja
 
Back
Naar boven