XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • met een paar gasten die ook in de sportschool trainen gaan we een krachtsport vereeneging oprichten binnen de tu delft. Zijn ook gasten die binnenkort aan wedstrijden mee gaan doen. Is leuk als we ook inspraak gaan krijgen in de sportschool wat betreft materiaal etc.

    Jij bent dus meer ballast dan een toevoeging? :trollface:

    Not srs
     
    met een paar gasten die ook in de sportschool trainen gaan we een krachtsport vereeneging oprichten binnen de tu delft. Zijn ook gasten die binnenkort aan wedstrijden mee gaan doen. Is leuk als we ook inspraak gaan krijgen in de sportschool wat betreft materiaal etc.

    nice!
     
    Vooral die oogtatoeage... djezes

    Scooby ruled, enkel speelt hij wel ZEER safe en doet mij soms twijfelen of ik wel zou squatten...
     
    Kei mooie pasfoto laten maken
     
    Weer trainen na weekje onstabiel door oorontsteking :D
     
    Ohh pas 1 dag aan het werk, en nu al bizarre dingen meegemaakt. Wat zijn bejaarden toch leuk:D
     
    mm net een beeste training gehad en een dik PR op de bench.
     
    9200000011414755.jpg


    Deze besteld :) Stond op de site dat 'ie wit van kleur is, foto is meer beige.. Nja fack dat :p
     
    9200000011414755.jpg


    Deze besteld :) Stond op de site dat 'ie wit van kleur is, foto is meer beige.. Nja fack dat :p

    beige of wit, maakt niet uit, is allebei gay.

    moet ook weer een nieuwe koptelefoon halen. Mijne is een paar dagen geleden kapot gegaan
     
    beige of wit, maakt niet uit, is allebei gay.

    moet ook weer een nieuwe koptelefoon halen. Mijne is een paar dagen geleden kapot gegaan

    Bek houwe.

    Heb normaal gesproken altijd oortjes maar die mol ik in 4 weken. Vanaf nu maar op de koptelefoon over, is ook lekkerder voor een lange reis eind van de week :p
     
    Bek houwe.

    Heb normaal gesproken altijd oortjes maar die mol ik in 4 weken. Vanaf nu maar op de koptelefoon over, is ook lekkerder voor een lange reis eind van de week :p

    jimmies rusteled phaggot?

    koptelefoon is idd veel beter. Met koptelefoon moet je ook voorzichting zijn, die jack breekt bij mij altijd makkelijk af.
     
    Haha vergeten dat ik zaterdag lekker mocht cheaten dus morgen even inhalen

    :(
     
    Back
    Naar boven