XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kei mooie pasfoto laten maken

    p45Cnqn.jpg
     
    Eerste prijs gewonnen met een fotowedstrijd, zo ophalen :)


    Ik heb alleen geen idee wat ik hoor mee te nemen als bedankje. Bloemetje lijkt me zo suf, gebak eigenlijk net zo + ik weet niet hoe groot het kantoor is. Iemand tips?
     
    Jij hebt toch gewonnen? Zij nemen dingen voor jou mee lijkt me. Ik zou iig niets meenemen..
     
    Eerste prijs gewonnen met een fotowedstrijd, zo ophalen :)


    Ik heb alleen geen idee wat ik hoor mee te nemen als bedankje. Bloemetje lijkt me zo suf, gebak eigenlijk net zo + ik weet niet hoe groot het kantoor is. Iemand tips?

    Wat heb je gewonnen?
     
    Eerste prijs gewonnen met een fotowedstrijd, zo ophalen :)


    Ik heb alleen geen idee wat ik hoor mee te nemen als bedankje. Bloemetje lijkt me zo suf, gebak eigenlijk net zo + ik weet niet hoe groot het kantoor is. Iemand tips?

    Tenzij je ze hebt omgekocht zou ik niets meenemen....
    Fuarking awkward als je daar met bloemen en gebak aankomt terwijl je zelf hebt gewonnen...
     
    Idd het moet niet gekker worden :roflol:
    Hahahaha ja kan ik het helpen dat mn ma me zo heeft opgevoed :o


    Tenzij je ze hebt omgekocht zou ik niets meenemen....
    Fuarking awkward als je daar met bloemen en gebak aankomt terwijl je zelf hebt gewonnen...
    Ja heb je ook gelijk aan. Niet dat ik met bloemen én gebak zou aankomen, maar snap je punt haha.
     
    Je mag mij wel een gebakje komen brengen hoor!
     
    Hahahaha ja kan ik het helpen dat mn ma me zo heeft opgevoed :o



    Ja heb je ook gelijk aan. Niet dat ik met bloemen én gebak zou aankomen, maar snap je punt haha.

    als jij mij gebak komt brengen zal ik de bloemetjes eens buiten zetten
     
    Vakantie!!!! Beentjes in de lucht, de komende 6 weken geen moer doen :D
     
    zo dadelijk mijn vroege dienst er op zitten... terug naar de camping. Zwembad onveilig maken met mijn dochtertjes en dan vanavond omdat het moet maar een de bbq aanmaken. Afzien hoor!
     
    shit got real

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Back
    Naar boven