XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Morgen vrij :D en sims2 + alle uitbreidingen gratis kunnen downloaden via origin.

Alleen wel een beetje liggen klooien met mijn laptop. Wat dingen verwisseld van de D en C schijf.... Hoop dat het niet erg is.
D en C schijf verwissellen? En de partities en formats dan?
 
ik vind je nu al een faggot daniel20

slecht begin
 
Vandaag kreeg ik de reactie dat ik met deadliften de stang minder hard op te grond moest laten 'vallen'.
Vent irriteert zich daar al maanden aan en heb hem al vaker uitgelegd. Nou kwam die met het volgende: ik kon onmogelijk die 150kg liften, want zelfs de bb'ers in andere (bb) gym liften dat gewicht niet eens, daarbij was de oefening kei slecht voor je, had die van iedereen gehoord. Det dere cios gastje. Moest wel lachen toen die zei dat 150kg veel was :o
 
Vandaag kreeg ik de reactie dat ik met deadliften de stang minder hard op te grond moest laten 'vallen'.
Vent irriteert zich daar al maanden aan en heb hem al vaker uitgelegd. Nou kwam die met het volgende: ik kon onmogelijk die 150kg liften, want zelfs de bb'ers in andere (bb) gym liften dat gewicht niet eens, daarbij was de oefening kei slecht voor je, had die van iedereen gehoord. Det dere cios gastje. Moest wel lachen toen die zei dat 150kg veel was :o

:roflol:

Was een keer in een gym waar ik nooit train.
Decline db presses, ik laat de gewichten altijd gewoon vallen, omdat je haast niet meer omhoog komt als je met een beetje zware gewichten traint.

Komt er zo'n trutje aan dat ik die dumbells te hard neer gooi en daar gaan de vloer en de dumbells van kapot. :roflol:
 
net terug, mooie vakantie gehad. Zo weer trainen, heb er zin in, gaan dr weer hard tegen aan.

Morgen vrij :D en sims2 + alle uitbreidingen gratis kunnen downloaden via origin.

Alleen wel een beetje liggen klooien met mijn laptop. Wat dingen verwisseld van de D en C schijf.... Hoop dat het niet erg is.

he je bent opeens 22 geworden! Gefeliciteerd!!

wel uitkijken met computers hè! Dat zijn gevaarlijke dingen, opeens gaat er dan iets mis en ben je alles kwijt.

ik vind je nu al een faggot daniel20

slecht begin

daniel master race

u jelly??
 
:roflol:

Was een keer in een gym waar ik nooit train.
Decline db presses, ik laat de gewichten altijd gewoon vallen, omdat je haast niet meer omhoog komt als je met een beetje zware gewichten traint.

Komt er zo'n trutje aan dat ik die dumbells te hard neer gooi en daar gaan de vloer en de dumbells van kapot. :roflol:

Haha priceless! Oude maat van mij werkte ook in de gym, waar ik ook heb gewerkt. En de 5 kilo's waren kapot en hij was er vol van overtuigd dat ik dat gedaan had met deadliften. Nu komt de grap, die 5kg schijf raakt dan de grond niet eens aan...:rolleyes:

Ik snap soms ook niet waarom ik er nog lift...:o
 
he je bent opeens 22 geworden! Gefeliciteerd!!

wel uitkijken met computers hè! Dat zijn gevaarlijke dingen, opeens gaat er dan iets mis en ben je alles kwijt.
Ja dankje! 12 mei was ik jarig
 
Morgen vrij :D en sims2 + alle uitbreidingen gratis kunnen downloaden via origin.

Alleen wel een beetje liggen klooien met mijn laptop. Wat dingen verwisseld van de D en C schijf.... Hoop dat het niet erg is.

Gewoon doen, wel eerst YOLO roepen. Anders is de kans groter dat je laptop de volgende keer niet meer opstart.
 
Gewoon doen, wel eerst YOLO roepen. Anders is de kans groter dat je laptop de volgende keer niet meer opstart.

Ja ik merk niet echt verschil. Maar het was voor niks, want het spel werkt niet. En ik heb gewoon een nieuwe laptop nodig
 
Ja ik merk niet echt verschil. Maar het was voor niks, want het spel werkt niet. En ik heb gewoon een nieuwe laptop nodig
Doe rechtermuisknop, eigenschappen, compatbiliteitmodus op xp service pack 3 groeten peanuthead
 
Doe rechtermuisknop, eigenschappen, compatbiliteitmodus op xp service pack 3 groeten peanuthead

Dit idd.

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Ja ik merk niet echt verschil. Maar het was voor niks, want het spel werkt niet. En ik heb gewoon een nieuwe laptop nodig

Ik weet niet wat voor laptop jij hebt, maar de meeste zijn eigenlijk niet eens geschikt om de gamen.
Ik nam bewust 1 met een goede videokaart, maar dat hielp bij mij ook niet. :(
 
Dit idd.

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------



Ik weet niet wat voor laptop jij hebt, maar de meeste zijn eigenlijk niet eens geschikt om de gamen.
Ik nam bewust 1 met een goede videokaart, maar dat hielp bij mij ook niet. :(

The Sims?

Volgens mij heeft de afstandsbediening van een smart-tv al genoeg rekenkracht om dat spel te draaien.
 
The Sims?

Volgens mij heeft de afstandsbediening van een smart-tv al genoeg rekenkracht om dat spel te draaien.

Ik ken genoeg laptops die het niet aankunnen. :roflol:

Ik verwachte van mijn i7 laptop ook heel wat, maar dat feestje ging helaas niet door.
 
het was al gedoemd te mislukken toen je origin gebruikte
 
Doe rechtermuisknop, eigenschappen, compatbiliteitmodus op xp service pack 3 groeten peanuthead

Nee dat kan niet, heb het gedownload via origin. En toen ik het vanuit origin wilde installeren gaf hij bij 99% aan dat hij 'bla bla bestandsplaats niet kon vinden oid'. Waarschijnlijk omdat ik met mapjes heb liggen schuiven denk ik.

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Dit idd.

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------



Ik weet niet wat voor laptop jij hebt, maar de meeste zijn eigenlijk niet eens geschikt om de gamen.
Ik nam bewust 1 met een goede videokaart, maar dat hielp bij mij ook niet. :(

Haha geen idee, heb hem van mijn oma gekregen. Hij was eerst van haar en mijn notebook was kapot en toen kreeg ik deze.
 
Back
Naar boven