Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Waar heb je het over, als ik me me niet vergis trouwens, hebben alle White knight's van DBB nu een forum chick geneukt, nu Tatt ook al aan de beurt was :roflol:

    En iedereen maar beweren dat WKen niet loont :roflol:

    BK'en loont zoveel meer, en is ook zo veel meer amusing :roflol:
    Volgens mij heeft meaantje nog geen DBB'ster geneuqt? en RockOfAges?
     
    Waar heb je het over, als ik me me niet vergis trouwens, hebben alle White knight's van DBB nu een forum chick geneukt, nu Tatt ook al aan de beurt was :roflol:

    En iedereen maar beweren dat WKen niet loont :roflol:

    When will it be my turn:(

    ---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

    Hihi i kied #nowk #wkfreesince91 #nonewwk #teamwkfree
     
    Zei dat ze geen log heeft vanwege de white knights dus denk niet dat die techniek gaat werken hoody :(

    ik heb zelf overigens niks tegen white knights, dbbsters
     
    Zei dat ze geen log heeft vanwege de white knights dus denk niet dat die techniek gaat werken hoody :(

    ik heb zelf overigens niks tegen white knights, dbbsters

    Dat is precies de reden waarom ik géén log heb! :o
     
    :roflol: flikkers, heb nog nooit een dbbster geneukt en ben het ook niet van plan. Deed wk voor de lolz omdat ik tijd teveel Had, maar heb nooit fake accounts gemaakt of vreemd gedaan via pm (in tegenstelling tot velen hier)

    En wie ben jij, superbad?
     
    • Like
    Waarderingen: Ot92
    :roflol: flikkers, heb nog nooit een dbbster geneukt en ben het ook niet van plan. Deed wk voor de lolz omdat ik tijd teveel Had, maar heb nooit fake accounts gemaakt of vreemd gedaan via pm (in tegenstelling tot velen hier)

    En wie ben jij, superbad?

    Wie ben jij??
     
    :roflol: flikkers, heb nog nooit een dbbster geneukt en ben het ook niet van plan. Deed wk voor de lolz omdat ik tijd teveel Had, maar heb nooit fake accounts gemaakt of vreemd gedaan via pm (in tegenstelling tot velen hier)

    En wie ben jij, superbad?

    Hé? Jij was toch friends with benefits met een DBBster:scratch:
     
    Happy voor Tatt, lekker samen een kilo moussaka eten.
     
    2zz3p86.jpg
     
    Happy voor Tatt, lekker samen een kilo moussaka eten.

    sushi for diner and mcflurry for dessert

    ---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

    :roflol: flikkers, heb nog nooit een dbbster geneukt en ben het ook niet van plan. Deed wk voor de lolz omdat ik tijd teveel Had, maar heb nooit fake accounts gemaakt of vreemd gedaan via pm (in tegenstelling tot velen hier)

    En wie ben jij, superbad?

    ik wacht nog steeds op die snaps broeder
     
    Back
    Naar boven