XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nieuwe laptop: Hp Elitebook 850 G1(i7, 16gb, 256gb ssd).

    awyeah
     
    voor het eerst in jaren geen acne

    wel heel wat littekens rijker mja het is niet anders
     
    Uber Mega geile chick wilt volgende week daten..

    Uno problemo: ze is 1.78 en ik 1.68...

    Hakken kopen? :roflol:
     
    net zoals jeff op je tenen lopen
     
    uurtje eerder weekend (4 uur) hnnnnnng
    daarna gelijk trainen arms workout hnnnnnng
    daarna kapper hnnnnnng
    morgen neuqen hnnnnnng
    neuqen is Nijmeegs voor aftrekken.

    hnnnnnng
     
    wat dan wel? ben wel benieuwd waarvoor jij een i7 en 16gb geheugen voor nodig hebt

    draait super. Ook met gewoon word merk je het verschil, alles loopt net dat beetje beter. En als je per dag daar veel achter zit maakt dat echt veel uit op de lange termijn en is het de investering dubbel en dwars waard
     
    draait super. Ook met gewoon word merk je het verschil, alles loopt net dat beetje beter. En als je per dag daar veel achter zit maakt dat echt veel uit op de lange termijn en is het de investering dubbel en dwars waard

    bullshit, 16gb met normaal gebruik? je pagefile word bij 6/8gb al amper meer gebruikt, zelfde geld voor je cpu.

    grootste winst zit em in je ssd.
     
    bullshit, 16gb met normaal gebruik? je pagefile word bij 6/8gb al amper meer gebruikt, zelfde geld voor je cpu.

    grootste winst zit em in je ssd.

    nee niet waar. Heb hier genoeg over gelezen en toen zelf besloten mn systeem te upgraden. Eerst 4gb ram vervangen door 16gb, grote verbetering. En later mn i5 door een i7QM vervangen. Ook een grote verbetering ook als ik dingen als word of DBB doe. Werkt gewoon soepeler, je systeem maakt gebruikt van de extra power die er beschikbaar is. Maar heb geen zin telkens deze discussie te voeren als het over computers gaat op dbb :rolleyes:


    edit: ok om het duidelijk te maken een metafoor, twee personene de ene squat 120kg max de andere 200kg max. Allebei kunnen ze setjes doen met 60kg makkelijk. Maar toch gaat dit bij de persoon met de 200kg max squat soepeler, sneller. Dit werkt met computers ook zo. Natuurlijk hoef je geen i7 en 16gb ram te hebben om normaal word en internet te doen. Maar het gaat wel soepeler met een beter systeem.
     
    bullshit, 16gb met normaal gebruik? je pagefile word bij 6/8gb al amper meer gebruikt, zelfde geld voor je cpu.

    grootste winst zit em in je ssd.

    8 GB ram is in principal genoeg, ssd is beste shizzle ooit omdat HDD's tegenwoordig de bottlenecks zijn.
     
    Dus 16GB + i7 + SSD = winwinwin /Next
     
    nee niet waar. Heb hier genoeg over gelezen en toen zelf besloten mn systeem te upgraden. Eerst 4gb ram vervangen door 16gb, grote verbetering. En later mn i5 door een i7QM vervangen. Ook een grote verbetering ook als ik dingen als word of DBB doe. Werkt gewoon soepeler, je systeem maakt gebruikt van de extra power die er beschikbaar is. Maar heb geen zin telkens deze discussie te voeren als het over computers gaat op dbb :rolleyes:

    met 16 GB kan je skyrim en BF4 naast elkaar laten lopen als je 16 gb nodig hebt om "soepel" word en dbb te gebruiken weet ik niet wat voor besturingssysteem jij hebt maar als je met je browser 4023489328904728 toolbars hebt mee geïnstalleerd kan ik het wel begrijpen.
     
    met 16 GB kan je skyrim en BF4 naast elkaar laten lopen als je 16 gb nodig hebt om "soepel" word en dbb te gebruiken weet ik niet wat voor besturingssysteem jij hebt maar als je met je browser 4023489328904728 toolbars hebt mee geïnstalleerd kan ik het wel begrijpen.

    zie mn edit..

    ik kan best soepel draaien op i5 en 4gb ram. Maar gaat soepeler met i7 en 16gb
     
    Back
    Naar boven