MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • watching the hunger games will never be the same...
    Best wel lekker die pic's!

    Die facial vid van j l wel nog niet gevonden
     
    Ik heb me dus kennelijk te vroeg uitgeschreven op school, ondanks dat mij verteld is dat dat z.s.m. diende te gebeuren. Dit betekent misschien wel dat ik voor een semi-prikkie een 2e bachelor kan starten.

    Nu ga ik het lot laten bepalen of deze post hier kan blijven staan, of naar de tegenhanger van dit topic verplaatst gaat worden.
     
    Die poedel is er helemaal van aangedaan.
     
    I din do nonthing ???

    2en5kp3.png


    Oh yes you did!
     
    abuse of power mang, not fair
     
    Is vandaag m'n geluksdag ofzo. Krijg echt uit het niets van twee verschillende opdrachtgevers twee grote opdrachten, waarvan er 1 nu al vast staat. Eentje van 76 uur (web applicatie), en de ander van naar schatting 160 uur (externe lead software developer). :roflol: Maar wie was acquisitie.
     
    Is vandaag m'n geluksdag ofzo. Krijg echt uit het niets van twee verschillende opdrachtgevers twee grote opdrachten, waarvan er 1 nu al vast staat. Eentje van 76 uur (web applicatie), en de ander van naar schatting 160 uur (externe lead software developer). :roflol: Maar wie was acquisitie.

    Gefeliciteerd!
     
    Is vandaag m'n geluksdag ofzo. Krijg echt uit het niets van twee verschillende opdrachtgevers twee grote opdrachten, waarvan er 1 nu al vast staat. Eentje van 76 uur (web applicatie), en de ander van naar schatting 160 uur (externe lead software developer). :roflol: Maar wie was acquisitie.

    heb je een bedrijfsnaam? :P
     
    Back
    Naar boven