XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • En dit maakte je dag goed?

    Ja want ze wijzen mijn beroep af terwijl ik geen beroep ingediend had maar een verzoek tot uitstel/wob verzoek.

    Dus als ze niet binnen een paar weken hun fout herstellen is de antwoord tijd verlopen en ben ik van de boete af als het even mee zit.
     
    Ja want ze wijzen mijn beroep af terwijl ik geen beroep ingediend had maar een verzoek tot uitstel/wob verzoek.

    Dus als ze niet binnen een paar weken hun fout herstellen is de antwoord tijd verlopen en ben ik van de boete af als het even mee zit.

    niet hopen.

    Ik wil dat je alsnog die boete krijgt, als je iets doet wat niet mag, moet je dokken!!
     
    Ja want ze wijzen mijn beroep af terwijl ik geen beroep ingediend had maar een verzoek tot uitstel/wob verzoek.

    Dus als ze niet binnen een paar weken hun fout herstellen is de antwoord tijd verlopen en ben ik van de boete af als het even mee zit.

    Ehh.. Heb jij zoveel ervaring hiermee dat je weet hoe je een boete kan laten kwijt schelden?
     
    niet hopen.

    Ik wil dat je alsnog die boete krijgt, als je iets doet wat niet mag, moet je dokken!!

    Politie auto ging met 60 voor me rijden op een 80 weg dus ik haal in, geeft ze stopteken en gaf ik vervolgens paspoort omdat ik die in zak had en rijbewijs in tas met visspullen achterin auto lag (wat ik uiteraard ook zei).

    Krijg ik paar dagen later zo'n geel briefje dat ik mijn rijbewijs niet op eerste vordering gaf.

    Bind nog liever dat wijf vast en schijt haar de bek vol dan dat ik die boete ga betalen :roflol:
     
    Ehh.. Heb jij zoveel ervaring hiermee dat je weet hoe je een boete kan laten kwijt schelden?

    Ja ik krijg voor de meest achterlijke dingen een boete, zoals geen richting aangeven bij het verlaten van de snelweg. 99.9999% van de mensen krijgt daar geen boete voor maar ik krijg er wel 1, notabene uitgeschreven in privé tijd van die agent zo gevaarlijk was het dat ik zonder richting aan te geven de afrit op reed.
     
    Back
    Naar boven